Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LunchBox zei:omdat jullie BEGINNERS zijn.. how obvious :ironic:
fototje importeren, filtertje erop, tekstje erbij en hup naar het forum voor feedback..
lol, hoe veel keer kunt ge uzelf tegenspreken in 1 postTAMBIMAN zei:Het kan goed zijn dat de technieken eenvoudig zijn, maar mij gaat het om het eindresultaat. En los van het feit dat ik misschien niet zo technisch onderlegd ben als anderen hier, weet ik dat het 'kader' redelijk in balans is en dat dit géén lelijke prent is. Ge kunt zeggen dat ik een technisch zwak onderbouwde graficus ben, maar 'schoonheid' en 'lelijkheid' blijven subjectieve begrippen.
heel objectief: vindt gij dat pakweg deze:
http://www.web-straat.be/stuff/telenetwp3.jpg
een hogere esthetische waarde heeft dan deze:
http://users.telenet.be/wawasda/gamestelenet5.jpg
???
Daarbij, en zonder een waardeoordeel te vellen, aan die tweede is volgens mij meer werk geweest.
Ogen kunnen veel zeggen: hou dit in de gaten, concentratie, focus,... allemaal dingen die bij gamen passen. Oog-hand coördinatie is een van de belangrijkste dingen in gamen. Mensen met een beetje goede wil, zouden die uitleg niet nodig hebben.
Met sober bedoel ik de omkadering. Als je de rest van mijn reacties had gelezen, had je dat geweten.
Ik vraag tips om mijn werk beter te kunnen maken. Ik vraag geen mening van een kuddedier dat zelfs zijn eigen mening niet kan ventileren, maar gewoon bloed ruikt en lekker mee wilt bashen.
Dus als er mensen zijn die tips hebben, laat ze aub komen. Ik kan oprechte constructieve kritiek goed verdragen.

Wrong, wij verwachten dat iedereen die besluit hier iets te posten er werkelijk genoeg tijd in heeft gestoken om een mooie resultaat te bekomen waarvan hij/zij zélf tevreden is en daardoor ook bereid is om mogelijke commentaar & advies constructief te aanvaarden om zijn/haar grafische talenten verder te ontwikkelen.Moloch zei:sommigen verwachten hier dat iedereen die post nen pro is.. ik vind de WP schoon, het is mss simpel maar het is schoon, en dat telt voor mij, kvind den derde nog het best van al
), maar als ge duidelijk ziet da iemand 5min werk in een overgefilterde prutswerk heeft gestoken is't moeilijk om er positieve commentaar te geven é... Als men vraagt iets te checken vragen ze meestal om oprechte opinies, en t'heeft geen nut als iedereen zit te slijmen omda daar de maker simpelweg niks mee is.. dan blijft em het forum mor om de 5min volstampen me allerlei shit zonder dattem beseft da em verkeerd bezig is.Ja, maar op de mijne reageert ge precies nietTAMBIMAN zei:Zijn er ook ernstige reacties?

DeMoN zei:Ja, maar op de mijne reageert ge precies niet![]()
Moet ik nu echt alles stap voor stap gaan uitleggen?TAMBIMAN zei:1. een basistexteffect? Zeg eens welk dan? Want het zou toch handiger zijn dan de vier aparte layers die ik apart bewerkt heb om tot dit resultaat te komen.
2. Ja, ik heb de foto zelf getrokken. Als ge het moet weten, bewust in een donkere omgeving omdat ik de natuurlijke 'grain' van het toestel wilde gebruiken, zoals uw geoefend oog waarschijnlijk wel gezien had.
3. De opbouw van mijn wallpaper is bewust niet gekozen op één enkele vertikale as, waarop alles op een rijtje wordt gezet. Een assymetrische opbouw is minder saai..
4. Felrood en oranja tegen zwart vloeken? Lees eender welk kleurenleerboek!
5. Ik kan goed kritiek verdragen, zolang het geen onzin is. Ik wil hieraan werken, en heb constructieve klritiek nodig.
Zijn er ook ernstige reacties?
Holy Paladin zei:lol, hoe veel keer kunt ge uzelf tegenspreken in 1 post
anyway als gij het zo schoon vind, dan is het gedaan he inzenden die handel
t'Is niet persoonlijk aan u gericht, maar t'gaat wel over u.. als gij da ni kunt vatten is da uw probleem.TAMBIMAN zei:Ik heb niets gelezen dat aan mij gericht is.

"Originally Posted by DeMoNDeMoN zei:t'Is niet persoonlijk aan u gericht, maar t'gaat wel over u.. als gij da ni kunt vatten is da uw probleem.
En ge verschiet er dan van da mensen zo negatief reageren![]()