Archief - CHECK: Always outnumbered Never outgunned

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Typhon`

Legacy Member
ik vind er niet zo veel aan, reverze masker met filter op, base_02 -like grunge lettertype,....

Saint

Legacy Member
GeeKer zei:
Is da ni het logo van Reverze?

Wat is het logo van Reverze. Dat teken van radioactiviteit? Wat is Reverze? lol.
Het is zeker niet zo speciaal, ik zag dit forum en dacht ik ga dat hier eens zetten :p. Dit lettertype leek mij het beste erbij te passen.

Bolteh

Legacy Member
dan ist wel best da ge de originele fotos/bestanden vermeld zoda we kunnen zien wa ge effectief zelf hebt gemaakt (wa nu al relatief weinig is)

Gerritn

Legacy Member
Trouwens, je mag niet zomaar foto's gaan nemen van DeviantART, zeker al als het geen stockfoto's zijn, dus bij deze doet u aan copyright schending (of heb je schriftelijke toestemming van die fotograaf?)

FEW

Legacy Member
Gerritn zei:
Trouwens, je mag niet zomaar foto's gaan nemen van DeviantART, zeker al als het geen stockfoto's zijn, dus bij deze doet u aan copyright schending (of heb je schriftelijke toestemming van die fotograaf?)
zo kunt ge over alles beginne en dan kunt ge uiteindelijk niks meer zelf maken.

als ne mens ne wallpaper maakt met ne porsche in. dan vraagt ge toch ook geen toestemming aan porsche of de fotograaf om da te moge doen.

ge maakt ne wallpaper met angelina jolie in. ge hebt dan toch ook geen toestemming van angelina jolie of de fotograaf. en dan gaat toch ook niemand klagen?

als ge echt logo's of what ever van iemand gaat kopieren en daar ne andere tekst op gaat zetten, dan begrijp ik nogwel dat er gezever van kan komen. ma hier van :wtf:

lil saint maakt gewoon ff iets om de tijd te doden. dan gaat die toch eerst geen toestemming moete vrage om te zorgen dat die zich niet zal vervelen :ironic:

Saint

Legacy Member
FEW zei:
zo kunt ge over alles beginne en dan kunt ge uiteindelijk niks meer zelf maken.

als ne mens ne wallpaper maakt met ne porsche in. dan vraagt ge toch ook geen toestemming aan porsche of de fotograaf om da te moge doen.

ge maakt ne wallpaper met angelina jolie in. ge hebt dan toch ook geen toestemming van angelina jolie of de fotograaf. en dan gaat toch ook niemand klagen?

als ge echt logo's of what ever van iemand gaat kopieren en daar ne andere tekst op gaat zetten, dan begrijp ik nogwel dat er gezever van kan komen. ma hier van :wtf:

lil saint maakt gewoon ff iets om de tijd te doden. dan gaat die toch eerst geen toestemming moete vrage om te zorgen dat die zich niet zal vervelen :ironic:

² that

Als ik een schooltaak moet doen en pak een foto van google moet ik zeker ook eerst de auteur verwittigen :ironic:. Dit ontwerp wordt nog ineens niet voor iets gebruikt wrs.

D3C0Y

Legacy Member
gerritn eeft gelijk jongen, ge moet der ni over kakken... leer eerst eens de auteursrechten en kom dan nog is met een argument

enj0i^

Legacy Member
bende muggezifters hier op da forum. Als da nu niet gebruikt wordt om op straat rond te handen ofzo :x. Damn gulle kunt echt massa's zagen

Floyd

Legacy Member
Ik vind het wel goed overkomen. Vrij mooi geheel imo.

offtopic: ok, copyrights en 'vechten tegen rippen' is belangrijk enzo, maar gaat dit niet een beetje ver? ;)

Mr Syphon

Legacy Member
lil saint ge moet u da ni aantrekken wa ze hier allemaal zeggen, grafix forum heeft zo zen groepje en al de rest daar neuten ze op

Featherfoot

Legacy Member
Mr Syphon zei:
lil saint ge moet u da ni aantrekken wa ze hier allemaal zeggen, grafix forum heeft zo zen groepje en al de rest daar neuten ze op

Bij deze hoop ik dat gij daaruit een conclusie trekt.

Gerritn

Legacy Member
Hier is dit inderdaad niet zo erg, maar ik zeg het gewoon omdat velen zich er niet eens van bewust zijn dat het niet mag. En ik kan me ook voorstellen dat ik geen foto van mij wil tegenkomen zomaar zonder mijn weet.

Floyd

Legacy Member
Ach, ik beschouw dat meer als een compliment. Niet dat ik naïef ben, het mag niet te ver gaan (met de eer gaan lopen bv), maar als ik voor mezelf spreek: ik ben niet bepaald een pro, dus wat schaadt het..

aXl_

Legacy Member
ben ooit es een wallpaper van mezelf tegengekomen als bootscreen op zo'n verzamelsite en heb nooit contact kunnen krijgen met de maker van dat bootscreen (de wallpaper had ik op deviantart gezet). Sindsdien let ik toch ook wel iets harder op, van wie de foto's zijn, die ik gebruik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan