copyright, moet je je niets van aantrekken. Je gebruikt het niet commercieel dus geen kat die je daar iets over gaat zeggen. En zoals andere zeggen, dan mogen ze elke student, en zelfs heel wat professionelen aanpakken.
De afbeelding op zich is niet speciaal. Been there, done(seen) that gevoel. Maar het ziet er wel afgewerkt uit en er zijn zeker mensen die het "cool" vinden.
'k vraag me toch ook serieus af of Reverze toestemming had voor het gebruik. Als de deviant art natuurlijk de origineel is. Die kerel kan gerust een advocaat inschakelen of zo een serieuze minnelijke schikken proberen vast te krijgen.