Archief - CHECK: SprynxFusion Productions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sprynxky Man

Legacy Member
Oja, mss nog een woordje uitleg over die verwijzing naar Scary Ninja Movie (er werd daar ergens een opmerking over gemaakt) : toen we begonnen met onze filmpjes, hebben we ons voorgenomen om in elk filmpje een grappige verwijzing naar het vorige te steken. We houden wel van een gezonde dosis zelfspot en vonden dit daar wel een mooie invulling van. De verwijzing naar SNM in Recoil is nogal lang geworden, maar we vinden ze zelf wel grappig en aangezien SNM zo slecht was, mocht het hier wel eens extra aangehaald worden. In toekomstige filmpjes gaan we deze traditie zeker verder zetten, maar normaal zal de verwijzing niet zo lang zijn als in dit geval.

Piru

Legacy Member
Nog een gouden tip ;) Method Acting, zorg idd zoals Lofi aanhaalde dat je je acteurs aanspoort. Zorg dat ze het personage zijn, en niet "de çois van het café van achter den hoek" bij wijze van spreken. Kijk samen films en selecteer bepaalde karakteristieken die je wil aanhalen in je eigen film. Nogmaals, er is niets mis met copycat spelen, dat wordt door iedereen constant gedaan.

Bolteh

Legacy Member
Sprynxky Man zei:
Oja, mss nog een woordje uitleg over die verwijzing naar Scary Ninja Movie (er werd daar ergens een opmerking over gemaakt) : toen we begonnen met onze filmpjes, hebben we ons voorgenomen om in elk filmpje een grappige verwijzing naar het vorige te steken. We houden wel van een gezonde dosis zelfspot en vonden dit daar wel een mooie invulling van. De verwijzing naar SNM in Recoil is nogal lang geworden, maar we vinden ze zelf wel grappig en aangezien SNM zo slecht was, mocht het hier wel eens extra aangehaald worden. In toekomstige filmpjes gaan we deze traditie zeker verder zetten, maar normaal zal de verwijzing niet zo lang zijn als in dit geval.

Ik zou dit echt niet doen.. Okja, je hebt het voorgenome omda altijd te doen, maar zelfspot lukt enkel in satires, niet in dit soort films.. Wat je eventueel wel kunt doen is ergens een poster ophange van een vorig project en die dan van de muur scheuren, dit is iets onopvallander en duurt zeker niet lang, maar praten over vorige projecten is echt een big no-no..

Sprynxky Man

Legacy Member
Ik zeg ook niet dat het altijd praten zal zijn. Het kan (stel u bv de beginscene van Swordfish voor in dat café waar John Travolta commentaar gaf op Hollywood), maar het kan evengoed (wellicht vaker dan niet) een meer subtiele verwijzing zijn zoals jij net aanhaalde.

Wie heeft trouwens alle 6 Elvis verwijzingen in Recoil gevonden? :)

Mistabeen

Legacy Member
was dien bijnaam van dien hacker nie the king of zoiets :unsure: en opt einde verlaat em dan nog eens het gebouw :unsure: the king has left the building? :x

Sprynxky Man

Legacy Member
Nee, het zijn geen suggestieve verwijzingen, de verwijzingen zijn letterlijk visueel of auditief te zien/horen.

rMa *tic*

Legacy Member
kehb het filmpje juist bekeken. Mss wat meer ravenshield spelen en wat minder counterstrike. Grappig vond ik wanneer die ene werd neergesnipet de reactie van de anderen typ 'poor bastard" euh ms medic ofzo erbij halen(een volwaardig ct team bestaat uit vers. specialisten waaronder ongetwijfeld een medic. en een sniper). Je stormt direkt uit de auto(ms film beginnen met het overlopen van de blauwdrukken van de gebouwen, en waar en hoe je gaat infiltreren). Je cts zien er ook niet echt geloofwaardig uit allemaal op opgerolde mouwen zonder helm, met hiphop klaksken, zonder safety brillen, zonder handschoentjes, ... De terrors ms allemaal wat in zelfde stijl kleden. rond een minuut of 10 begint ene ct in volle solo. Jack bauer style :D . Een ct team is een team met mensen die vele uren hebben getrained en niet elkaar benoemen met "CT4 is dead sir." het engels was een beetje arnold s. achtig. Dat is zeker een van de grootste minpunten, gebruik volgende keer nederlands of westvlaams of antwerps mijn part chinees maar niet zo'n engels. Ook wat meer gemotiveerd lopen, een beetje bukken ronddraaien, niet als een bendje toeristen dat gebouwtje op de gemak binnen lopen. en toen heb ik gestopt met kijken :p

Dat is mijn advies om het allemaal wat realistischer te maken, maar het is natuurlijk wel tof dat je zo'n filmpje hebt gemaakt

Anoniem0

Legacy Member
amaai die blonde op uwe site. bij die fotos
:love: :love: :love: :love:
moestek nu niet verkeren he :p

Anoniem0

Legacy Member
heb juist naar film gezien.
die blonde 'interpol' agente is niet zo schoon in zijaanzicht
ma best wel nog schoon.

sja van de film
nie slecht ma toch nog veel ruimte voor verbetering.
wat stoorde me was
*het taalgebruik* niet realistich (doe het liever in het nederlands)
*verhaal* maybe een soort 'SIE' ipv counterterrorists (spellen verfilmen geeft meestal draken)
*diepgang* ik kon me niet echt inleven met de acteurs

maar ik heb er dan ook de ballen verstand van film dus wss had ik het evengoed zo gedaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan