Sprynxky Man
Legacy Member
Oja, mss nog een woordje uitleg over die verwijzing naar Scary Ninja Movie (er werd daar ergens een opmerking over gemaakt) : toen we begonnen met onze filmpjes, hebben we ons voorgenomen om in elk filmpje een grappige verwijzing naar het vorige te steken. We houden wel van een gezonde dosis zelfspot en vonden dit daar wel een mooie invulling van. De verwijzing naar SNM in Recoil is nogal lang geworden, maar we vinden ze zelf wel grappig en aangezien SNM zo slecht was, mocht het hier wel eens extra aangehaald worden. In toekomstige filmpjes gaan we deze traditie zeker verder zetten, maar normaal zal de verwijzing niet zo lang zijn als in dit geval.
Method Acting, zorg idd zoals Lofi aanhaalde dat je je acteurs aanspoort. Zorg dat ze het personage zijn, en niet "de çois van het café van achter den hoek" bij wijze van spreken. Kijk samen films en selecteer bepaalde karakteristieken die je wil aanhalen in je eigen film. Nogmaals, er is niets mis met copycat spelen, dat wordt door iedereen constant gedaan.
en opt einde verlaat em dan nog eens het gebouw 
. Een ct team is een team met mensen die vele uren hebben getrained en niet elkaar benoemen met "CT4 is dead sir." het engels was een beetje arnold s. achtig. Dat is zeker een van de grootste minpunten, gebruik volgende keer nederlands of westvlaams of antwerps mijn part chinees maar niet zo'n engels. Ook wat meer gemotiveerd lopen, een beetje bukken ronddraaien, niet als een bendje toeristen dat gebouwtje op de gemak binnen lopen. en toen heb ik gestopt met kijken 