Archief - CHECK: Wallpaper

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gille

Legacy Member
Gegroet :)

aangezien dat games.telenet een wallpaper wedstrijd houd wou ik mijn kansen eens wagen :p Aangezien dat al de anderen waarschijnlijk gaming-themed wallpapers zullen inzenden ga ik het er op wagen met iets heel simpel, en graag had ik jullie meningen erover gehad :)

De desbetreffende layout :
http://img321.imageshack.us/img321/5033/tngcopy3qx.jpg

Opmerkingen/... zijn hartelijk geapprecieërd.

Christalic

Legacy Member
Kvindet wel nice.
Alleen is het té wit. Kdenk da ge beter een andere achtergrondkleur kiest.

dresse

Legacy Member
vrij minimalistisch eh...
minimalisme is goe in ne wallpaper ma ge moet ook ni overdrijven eh. ne gradient met reclame voor telenet erop gaat me net iets te ver... :)

gille

Legacy Member
TheCrow7 zei:
eh? :wtf:
Chrizz zei:
Kvindet wel nice.
Alleen is het té wit. Kdenk da ge beter een andere achtergrondkleur kiest.
Hmz, misschien dat het beter zou zijn moest het wat groener zijn. Of misschien eens kijken of er niet een totaal andere kleur bij past
:p

Bedankt :)
*edit*;)
dresse zei:
vrij minimalistisch eh...
minimalisme is goe in ne wallpaper ma ge moet ook ni overdrijven eh. ne gradient met reclame voor telenet erop gaat me net iets te ver... :)
Ik zat anders te denken van er de outline van een Xbox 360 in te plaatsen, aan de rechterkant ergens.

gStar

Legacy Member
KushReNaDa zei:
Gegroet :)

aangezien dat games.telenet een wallpaper wedstrijd houd wou ik mijn kansen eens wagen :p Aangezien dat al de anderen waarschijnlijk gaming-themed wallpapers zullen inzenden ga ik het er op wagen met iets heel simpel, en graag had ik jullie meningen erover gehad :)

De desbetreffende layout :
http://img321.imageshack.us/img321/5033/tngcopy3qx.jpg

Opmerkingen/... zijn hartelijk geapprecieërd.


de wedstrijd gaat over de Xbox360

Kzie haast niks da me xbox360 temaken heeft , buiten helemaal rechtsonder het logo'tje

FurtiveDuck

Legacy Member
TwistyEnerGy zei:
de wedstrijd gaat over de Xbox360

Kzie haast niks da me xbox360 temaken heeft , buiten helemaal rechtsonder het logo'tje

Als je op xbox speelt heb je tog een hoge hart-rate!

gStar

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
Als je op xbox speelt heb je tog een hoge hart-rate!

Niks van gemerkt daarstraks

Heb ff op de Xbox360 gespeeld in de fnac te wijnegem shopping center.

Cod 2 zag er wel nice uit , maar nen hoge hart rate hebbek er ni van gekregen ze :s

gille

Legacy Member
E you skip :) wist niet dat ge hier ook waart :)
Wel, ik ga er nu een outline van de Xbox 360 insteken :)

Mistabeen

Legacy Member
TwistyEnerGy zei:
de wedstrijd gaat over de Xbox360

Kzie haast niks da me xbox360 temaken heeft , buiten helemaal rechtsonder het logo'tje
vergete nie dat in de eerste plaats een games.telenet wedstrijd is, da ge er een xbox me kunt winnen is geheel terzijde in princiepe

gStar

Legacy Member
Mistabeen zei:
vergete nie dat in de eerste plaats een games.telenet wedstrijd is, da ge er een xbox me kunt winnen is geheel terzijde in princiepe


ah , mijn verontschuldigingen dan.

Dacht dat het over xbox 360 moest gaan :$

Belgianbonzai

Legacy Member
niet slecht maar idd nogal kaal,...

btw als ge zo kaal werkt ben je beter met een andere grondkleur dan wit ook, het is veel te fel.

off topic: mogen we entries van vorig jaar insturen, want deze fantastische wallpaper van mij werd niet geselecteerd toen, mss dit jaar wel :p


(...ja het was een joke entry :))

Poepoei

Legacy Member
Nog witter :wtf:

Ik zou 'm net donkerder maken, doet toch pijn uw ogen als ge een beetje in 't donker zit... :)

Misschien ook wat (té) simpel...

fartbunny

Legacy Member
gaat in principe nie over xbox360 die contest.. gewoon over wallpapers voor games.telenet dusjah.. vind em nie mis.. mor ontbreekt wa aan..

spectrious

Legacy Member
om te oordelen overeen wallpaper moet je hem ook eens inzeten als wallpaper en niet oordelen op een plaatje dat maar 1/4de van uw scherm inneemt, tuurlij kdat dat leeg is.

+ Simpel, strak
- "leeg" door zwakke kleurentint, iets meer groen, overdrijven :d !


imo :unsure:

cooly

Legacy Member
Imo al veel beter,alles is nu beter te zien en die xbox maakt het minder leeg :)

spectrious

Legacy Member
Had juist ook nog een "korrel" wallpaper gemaakt..
Maar die eerste is imo vééél beter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan