Suphafly
Legacy Member
cooly zei:Imo al veel beter,alles is nu beter te zien en die xbox maakt het minder leeg![]()
ge hebt zelf da logo in u ava staan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cooly zei:Imo al veel beter,alles is nu beter te zien en die xbox maakt het minder leeg![]()
KushReNaDa zei:Goed, was gisteren niet meer op de computer geraakt. Ik ga me er nu op storten
*edit*
Aangepast. Meningen?
http://img382.imageshack.us/img382/3161/tng28zw.jpg
.Brainbug zei:off topic: mogen we entries van vorig jaar insturen, want deze fantastische wallpaper van mij werd niet geselecteerd toen, mss dit jaar wel![]()
(...ja het was een joke entry)
haha wel heeel flauw, maar achja, zie r de humor wel van in 

Gatverdamme, wat is dat voor iets lelijk manspectrious zei:
)

spectrious zei:
NIE lachen me West-Vlamingen é, commenteer liever mijn wallpaperL0|2|23 zei:Hah zalig, onze prof Algebra in Leuven spreekt da ook zo uit: "Hoed", en dan zie'k hier da avatarke![]()
![]()
Vegen: Verf: ingescannedXoliul zei:spectrious, die droge verf vegen, is dat in photoshop gedaan, of is dat ingescand ofzo ? Ik heb dat zelf nog willen doen, maar had geen idee hoe dat in PS moest...
.spectrious zei:NIE lachen me West-Vlamingen é, commenteer liever mijn wallpaper
En JA het was eigenlijk de bedoeling van de URL onder de balk te zetten.
)