Archief - CHECK: WIP frog

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holy Paladin

Legacy Member
hoezo writers block, ge moet nog die poot afwerken en de ogen enzo, er valt toch nog veel te doen

Anoniem0

Legacy Member
ja maar hoe???
vree technisch met tubekens en zo? of redelijk simpel?
ik zit wel met misere. ik werk met max en als ik nen mirror of symetry doe van de poot, lukt da niet met die pistons en hoses. als ik die niet selectioneer kan ik wel mirror doen met copy ma als ik dan die hoses wil connecten aan base en end point pakt hij die van mijn originele poot.:wtf:
ik weet niet goe hoe ik het moet doen.:sad:
anders zou ik die zuignappen connectere met buisjes en zo en tubekens. ma nen copy daarvan gaat dan niet.:(

blaZe

Legacy Member
denk net niet brainbug :unsure:

vrees dat ge dan net iet teveel gecko of kameleon effect krijgt :)
mss beter een beetje eenvoudige houden door grote glazen knikkers met een lichte gloed achter of doorschemering van een camera/lens.

mooi model trouwens!

Anoniem0

Legacy Member
@blaze. da dacht ik ook te doen. zo donkerbruin glasachtig. heb btw zo al een webcam oog gemaakt
render2-2.jpg

ma das een van een project waar ik met gestopt ben.
hopefully kan ik deze eens afwerken

orez

Legacy Member
kunde ni eens renderen tegen een ander kleurige background... want kvind uw model wah slecht uitkomen tegen da wit :)

Anoniem0

Legacy Member
awel ik had een woestijn scene in gedachten. ma das echt wel voor op het einde hoor.:p

FEW

Legacy Member
allahmcbeal zei:
awel ik had een woestijn scene in gedachten. ma das echt wel voor op het einde hoor.:p
ja, ma zet da al is op ne grijze achtergrond ofzo. dan gaat da wit veel duidelijker uitkomen :)

Anoniem0

Legacy Member
:tongue: tis te hopen dak vantweekend wa kan aan verder werken. ma tis otosalon ook en ik zal nog eens naar men werk moeten komen voor te plotten.

Anoniem0

Legacy Member
had ik al gezien hoor. een hele tijd terug. da zijn mannen van gent he??
super sjieke dingen dat die maken.

*envy envy* :p

Bram

Legacy Member
man, noemt gij da writers block? damn, nice! kvind de ogen wel iets hebben... theeft wel iets da cleane...

die whatsmyname is verdomde sjiek! damn

Anoniem0

Legacy Member
@sveltestsword. thx en whatsmyname rules. clean and easy ma zooooo schoon.

iemand nog tips of zo??? i need guidance. :bow:

Belgianbonzai

Legacy Member
allahmcbeal zei:
kleine update.

http://www.3dmagic.be/frog23.jpg
http://www.3dmagic.be/frog24.jpg

tis al een klein beetje een sfeerbeeld om in de 'mood' te komen.
zo de richting dat ik uit wil gaan. Maar ik zou hem wel zo op een droge schors plaatsen en de horizon en het landschap wat beter uitwerken. Nu is het een maar quad patch.

ps kwas op skivakantie dus heb ik niet veel kunnen doen.:sleep:

groeten

is dieje kikker transparant? want uw wolken lopen gewoon door op zijn lijf, niks geen onderbreking...

of hebde die er in PS gewoon bovengelegd en de layer wat gefaded?

Anoniem0

Legacy Member
er is nog geen fotosjop aan de pas gekomen.
een spotje, een quadpatch en in de rendering die standaard sky genomen van 3dsmax. dit geeft het effect dat het gewoon doorloopt. had ik een line ge'lathe'd of nen bol hol gemaakt en daar die bitmap op geplaatst had ik een heel ander effect gekregen. maar dat is voor in de toekomst.:)

twas gewoon voor aan te tonen en eens te zoeken in welke richting ik zou kunne gaan.

Anoniem0

Legacy Member
nope. tis hetzelfde materiaal als op de andere foto's op www.3dmagic.be.
nl carpaint. ik heb het al een paar keer voorgehad. als je rendert kan je je achtergrond kiezen. daar heb ik zo een sky bitmap gepakt. en da resulteert steeds in het 'transparant' effect ma in principe is het niet transparant maar hoog reflecterend. een bug maybe ma ik vind het wel raar.

LunchBox

Legacy Member
dan is je material misschien niet transparant ingesteld, maar je render resulteert wel in een transparante kikker. (kwaak)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan