hyperlite
Legacy Member
Gegroet iedereen!
Momenteel ben ik bezig aan mijn thesis (jeuj in 2de zit :applause
die handelt over 3d-modeling. Ik bespreek het pakket Modo, maar wil ook wat graag wat hebben over de geschiedenis van het modelleren. Heb al op verschillende bronnen gezocht zoals wikipedia en andere 3d fora, maar vindt er weinig of niks van terug. Het enige wat ik weet is dat er vroeger bvb geen directe weergave was het van het object en dat je alle vertices handmatig moest invoeren. Nu moeten er toch hiervan boeken bestaan. Indien je iemand weet die al jaaaaren in het vak bezig is of gewoon de naam weet van zo'n boek. Alvast reuze bedankt!
Momenteel ben ik bezig aan mijn thesis (jeuj in 2de zit :applause
die handelt over 3d-modeling. Ik bespreek het pakket Modo, maar wil ook wat graag wat hebben over de geschiedenis van het modelleren. Heb al op verschillende bronnen gezocht zoals wikipedia en andere 3d fora, maar vindt er weinig of niks van terug. Het enige wat ik weet is dat er vroeger bvb geen directe weergave was het van het object en dat je alle vertices handmatig moest invoeren. Nu moeten er toch hiervan boeken bestaan. Indien je iemand weet die al jaaaaren in het vak bezig is of gewoon de naam weet van zo'n boek. Alvast reuze bedankt!