Archief - deviantArt v6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ReSiC

Legacy Member
ik vind het op veel vlakken vooral mooier en 'moderner' maar het vorige was makkelijker te gebruiken.. maar dat is bij alle nieuwe dingen :) gwn nog even wennen aan hoe alles werkt

GenesisX

Legacy Member
ReSiC zei:
ik vind het op veel vlakken vooral mooier en 'moderner' maar het vorige was makkelijker te gebruiken.. maar dat is bij alle nieuwe dingen :) gwn nog even wennen aan hoe alles werkt
Idem. Op het eerste zicht wat te chaotisch, maar we zullen wel zien na een tijd. 'k Vond de vorige toch wat mooier, simpeler :).

edit - kan ik btw mijn favoriete categorieën niet meer op de frontpage zetten? :(

dOmme zEbra

Legacy Member
ze zouden eindelijk is iets aan dat lelijke groen moeten doen.. Ben dat zo beu gezien op DA :) voor de rest ziet het er wel OK uit..

ravenslayer

Legacy Member
nja opt eerste gezicht ziede als niet dagelijkse gebruiker idd ni veel
moest ook het videoke bekijken om het optemerken wat er gebeurt was.

het is beter maar ik gebruik deviantart te weinig om er echt blij om te zijn

DieselPower

Legacy Member
meh, er zitten nog steeds dezelfde mensen op en er heerst nog steeds dezelfde mentaliteit, dus fuck it.

Xo0

Legacy Member
oL|Pulse zei:
Ge moet blijkbaar ingelogd zijn om de update te zien :p

IDD, ik dacht ook eerst van wtf
eusa_eh.gif

vincentvc

Legacy Member
Message system is echt wel een zeer sterke vooruitgang (nu meer all-in-one), het browse systeem is ook verbeterd, meer dingen zijn aanpasbaar en dat is goed. Maar het design, nouja het zou goed zijn in 2004. Nu is het zelf als non-subscriber leuk om te komen. Natuurlijk heb je nog wel die ads, maar met Stylish doe je die toch makkelijk weg.
Zoals DieselPower zei, de mensen zijn hetzelfde en dat is waarschijnlijk inderdaad een jammere zaak. Daar kunt ge natuurlijk niets aan veranderen, maar ge kunt ze wel negeren. Op elke site vind ge wel zo'n vervelende dudes, maar ik geef toe op een art community verwacht ge inderdaad niet direct myspace-alike mensen. Aan de andere kant, er zijn zeer veel goede artiesten en designers op deviantART te vinden. Het ligt ook grotendeels aan deviantArt dat ik er nu ook 1 in spe ben, en dat is waarschijnlijk vele mensen zo.

Matt.

Legacy Member
oL|Pulse zei:
Ge moet blijkbaar ingelogd zijn om de update te zien :p

Nu moet ge al ni meer ingelogd zijn ook.
Ziet er beter uit imo. Heb ook de indruk dat het iets vlotter gaat.

LunchBox

Legacy Member
jaarlijks een nieuwe versie uitbrengen vind'k ok, maar nog steeds met een "Current Age" veld zitten dat jaarlijks manueel moet worden geüpdate vind ik toch maar onbedachtzaam. ze vragen naar je "date of birth" bij registratie dus is het een kleintje om de leeftijd dynamisch te berekenen.. en zo kunnen ze er ineens een birthday-calendar aankoppelen.

bovendien zit de site boordevol ajax-technologie, maar als je je settings wil aanpassen onthoudt hij de aanpassingen niet tussen verschillende rubrieken (bv. general, browsing)

Gromme

Legacy Member
Ik heb eigenlijk nog geen last gehad van een bepaalde mentaliteit. Wel krijg ik weinig opbouwende kritieken op mijn foto's.

Het nieuwe browse-systeem is een pluspunt alsook dat alles message en so on, in hetzelfde rubliek staat.

Misschien wel te weinig mogelijkheden, had nieuwe mogelijkheden verwacht.

Xoliul

Legacy Member
Gromme zei:
Ik heb eigenlijk nog geen last gehad van een bepaalde mentaliteit. Wel krijg ik weinig opbouwende kritieken op mijn foto's.

Het nieuwe browse-systeem is een pluspunt alsook dat alles message en so on, in hetzelfde rubliek staat.

Misschien wel te weinig mogelijkheden, had nieuwe mogelijkheden verwacht.

Hij bedoelt de hordes anime-loving teenagers die ingescande potloodtekeningen van Goku en Naruto uploaden en constant elkaar goeie commentaren en views geven en wat dan ook. Gewoonweg belachelijk vind ik dat :)

Gromme

Legacy Member
Xoliul zei:
Hij bedoelt de hordes anime-loving teenagers die ingescande potloodtekeningen van Goku en Naruto uploaden en constant elkaar goeie commentaren en views geven en wat dan ook. Gewoonweg belachelijk vind ik dat :)

Ow ok, mja ben daar bijna enkel voor de fotografie dus daar kan ik niet over meespreken. Al zijn er ook wel vele die emo-achtige (ik trek een foto van mezelf van bovenaf) foto's nemen. Maar iedereen moet natuurlijk ergens beginnnen want daar tegenover heb je dan ook weer heel veel talent.

SlashDotDash

Legacy Member
Gromme zei:
Ow ok, mja ben daar bijna enkel voor de fotografie dus daar kan ik niet over meespreken. Al zijn er ook wel vele die emo-achtige (ik trek een foto van mezelf van bovenaf) foto's nemen. Maar iedereen moet natuurlijk ergens beginnnen want daar tegenover heb je dan ook weer heel veel talent.

Ja, maar die anime loving teenagers zoals Xoliul het mooi uitdrukt verpesten ook de fotogallerijen... Ze zien een vlinder, maken er een crappy foto van en al hun vriendjes vinden 't fantastisch, hopla, 10-tallen favs voor een slechte foto.

Heel veel van de snapshots die eigenlijk niet onder photography horen komen daar zo wel terecht. Het niveau van de gemiddelde foto is trouwens ook maar bedroevend, zeker in "invertebrates", waar ik meestal post/browse.

Enfin, de update vind ik wel geslaagd, voor zover ik al kan oordelen.

DeMoN

Legacy Member
Wel een verbetering in mijn ogen. Veel rustiger & gebruiksvriendelijker.
Alleen jammer dage in opera altijd uw messages etc moet refreshen na ge ze verwijderd hebt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan