Message system is echt wel een zeer sterke vooruitgang (nu meer all-in-one), het browse systeem is ook verbeterd, meer dingen zijn aanpasbaar en dat is goed. Maar het design, nouja het zou goed zijn in 2004. Nu is het zelf als non-subscriber leuk om te komen. Natuurlijk heb je nog wel die ads, maar met Stylish doe je die toch makkelijk weg.
Zoals DieselPower zei, de mensen zijn hetzelfde en dat is waarschijnlijk inderdaad een jammere zaak. Daar kunt ge natuurlijk niets aan veranderen, maar ge kunt ze wel negeren. Op elke site vind ge wel zo'n vervelende dudes, maar ik geef toe op een art community verwacht ge inderdaad niet direct myspace-alike mensen. Aan de andere kant, er zijn zeer veel goede artiesten en designers op deviantART te vinden. Het ligt ook grotendeels aan deviantArt dat ik er nu ook 1 in spe ben, en dat is waarschijnlijk vele mensen zo.