FitZ
Legacy Member
Allé man, comm is toch een fijn vak
En ja, algemene vakken moet ge er gewoon bijnemen, die krijgt ge overal.
Ge moogt trouwens ni vergeten dat mensen zonder enige kennis van zaken ook moeten kunnen beginnen aan cmd he, dus logisch dat ze niet direct vollenbak php en mysql geven terwijl velen nog geen xhtml kennen. Wel vreemd dat ze php/mysql helemaal verschuiven naar het tweede.
Ge haalt daar trouwens nog enkele mooie vb'en aan van de organisatie
En ivm die taken: Supervaak da ik zo me ne maat zeg "we geraken er uiteindelijk wel altijd". Dusja...
Desondanks vloek ik ook wel een paar x ze ^^
edit:
Sure, in principe hebt ge geen achtergrondkennis nodig.
En ja, algemene vakken moet ge er gewoon bijnemen, die krijgt ge overal.Ge moogt trouwens ni vergeten dat mensen zonder enige kennis van zaken ook moeten kunnen beginnen aan cmd he, dus logisch dat ze niet direct vollenbak php en mysql geven terwijl velen nog geen xhtml kennen. Wel vreemd dat ze php/mysql helemaal verschuiven naar het tweede.
Ge haalt daar trouwens nog enkele mooie vb'en aan van de organisatie
En ivm die taken: Supervaak da ik zo me ne maat zeg "we geraken er uiteindelijk wel altijd". Dusja...
Desondanks vloek ik ook wel een paar x ze ^^
edit:
Freaky 7 zei:kunt ge naar cmd of mct als ge technisch metaal hebt gedaan?
Sure, in principe hebt ge geen achtergrondkennis nodig.



)
Ik vraag me enkel af of ik nog wel verder kan studeren, aangezien ik het al volledig verleerd ben...
