BertG
Legacy Member
Zo het forum is vernieuwd en heeft AJAX functionaliteit gekregen...
Doe maar es een quick reply... en je zal zien dat er geen nieuwe pagina geladen wordt.
Vreemd genoeg wordt dit niet overal toegepast... zo heeft de preview functie geen AJAX.
Nu is de vraag:
Vind je dit goed of is het enkel stoefen of wat eye-candy? Of denk je dat het echt wel nuttig kan zijn?
En implementeer je de techniek ook in je eigen sites?
Doe maar es een quick reply... en je zal zien dat er geen nieuwe pagina geladen wordt.
Vreemd genoeg wordt dit niet overal toegepast... zo heeft de preview functie geen AJAX.
Nu is de vraag:
Vind je dit goed of is het enkel stoefen of wat eye-candy? Of denk je dat het echt wel nuttig kan zijn?
En implementeer je de techniek ook in je eigen sites?


