Cyberkef
Legacy Member
Ik vermoed dat het aan iets anders ligt dan ajax, maar daar kan ik van hieruit niets veranderen spijtiggenoeg.Black Night zei:Opnieuw een hoop S2B's tussen uw boterham...
Blijkbaar heeft AJAX enkele negatieve effecten op de server, wat feitelijk wel een beetje te verwachten is.
Hopelijk is er morgen een serverbeheerder met veel tijd over die dees kan fixen *kruist vingers*
Ik ken inderdaad de opbouw van dit forum niet, meende gewoon dat er ook wel een soort van limiet qua data transfer opzat die voor de s2b zorgde, eentje die verder gaat dan enkel de database.


