Archief - DISCUSSION: GAD Meet&Greet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie komt er naar de meet&greet?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Haj,

Nu, voor de gezelligheid en de uitdeling van de GAD t-shirts is er een meet nodig. Wie er aanwezig zal zijn is ni zo belangrijk, maar wanneer die doorgaat wel! Da moeten de mensen die zeker willen komen hier dus onderling beslissen.

Post dus wanneer je examens gedaan zijn of welke data wel of niet gaan. Daaruit kan dan een beslissing genomen worden en zien we mekander allemaal, yay!

Ikzelf zal dus beginnen met te zegge dat ik (en Wouter) op 25, 26 en 27 juni niet kunnen komen. Verder heb ik mijn laatste examen op 23 juni maar in principe ben ik heel juni vrij. Vanaf 1juli ben ik voor 3 maand weg en geef nu toe, wa is een meet zonder kleine emma? :sad:

21 of 28 juni zijn volgens mij de beste opties voorlopig.

Bedenkingen of ideekes van wa we gaan doen, share!

(Meer info over het uitdelen van de t-shirts laters, wanneer Diesel goesting heeft om eindelijk eens te antwoorden.
Ook het bespreken van wie voor wie welke t-shirts terug kan meenemen (verzendkosten besparen) kan best hier besproken worden (itt in pm))

Go!





edit: Oh! de plaats, lol, de meet gaat door in Antwerpen!

edit by LBx - alle foto's van dit (ondertussen gepasseerde) evenement kan je hier terugvinden:
http://picasaweb.google.be/nickvdstocken/GADMeetGreet
http://www.slide.com/r/RsVaHBvz2j8iRkr6PhErT2uHw-XtKwzV
http://picasaweb.google.be/emmarosemc/GADMeetGreet
http://www.showme.be/gad_meeting/

DieselPower

Legacy Member
Gedaan met examens op den 20ste en moetk nu al tshirts bestellen? Ik ging wachten tot we aan 40 ofzo zaten?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Bestel gewoon zodat die zeker op tijd allemaal hier staan. Nogal stom als we tegen de meet geen tshirts hebben he.

Dakantochnie

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Bedenkingen of ideekes van wa we gaan doen, share!
Nie? :unsure:

Ik stel voor paintball in Emma haar huis. De kans dat ge elkaar vindt is miniem en de kans op verwondingen blijft maximaal als ge regelmatig den trap moet nemen.

Ik heb half juni gedaan met examens.

JackM

Legacy Member
hier ook laatste examen op 23 juni, dus 21 juni zal nie gaan voor mij
den 28e heb ek eig niks te doen, behalve dat ek savond nara kozzmozz ging gaan, nuja, de meet zal wel tegen een uur of 10 gedaan zijn é :p

dus 28e is goed voor mij, al ganek wslk heel moe zijn aangezien het bierfeesten zijn da weekend :p
dusne datum later mag van mij ook

Flipkikker

Legacy Member
Tot 11e juni examens,

Dan zou het kunnen datk van 22 tot 27 juni niet aanwezig kan zijn, maar dat laatk wel op tijd weten :)

Ik laat evt wel iemand anders van antwerpen men tshirt meenemen...

Flipkikker

Legacy Member
Jaaa,

nen dropping :D


of nen bbq?? :p
Alst schoon weer is kunnen we zo'n wegwerpbbq kopen, wa vlees en booze, en naart meer bij de zeevaartschool :)

(of gewoon aan de schelde)

wouter_dc

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Haj,

bla

Post dus wanneer je examens gedaan zijn of welke data wel of niet gaan. Daaruit kan dan een beslissing genomen worden en zien we mekander allemaal, yay!

Ikzelf zal dus beginnen met te zegge dat ik (en Wouter) op 25, 26 en 27 juni niet kunnen komen. Verder heb ik mijn laatste examen op 23 juni maar in principe ben ik heel juni vrij. Vanaf 1juli ben ik voor 3 maand weg en geef nu toe, wa is een meet zonder kleine emma? :sad:

21 of 28 juni zijn volgens mij de beste opties voorlopig.

bla



edit: Oh! de plaats, lol, de meet gaat door in Antwerpen!

Mijn examens van 28 mei tot vrijdag 13 juni :( Dan vrij. Behalve 19 juni om 20u heb ik opening eindwerken op school. Ik vermoed dat wij dan ook onze uitslag krijgen.

Dan 25/26/27 juni passen ook niet voor mij :) De rest -voorlopig- wel. Niet dat ik zo'n drukbezet persoon ben :unsure:

vote +1 voor nen urban explorin' of griezel-nachttocht met dakantochnie :') (zolang ik men camera maar mee mag nemen :cry:)

dresse

Legacy Member
juni is goe, juli en augustus ni. in de vakantie hebk wel wa betere dingen te doen dan met ulle optrekken :).

En ik stem voor discobowlen! :unsure:

Dakantochnie

Legacy Member
dresse zei:
want ik ga echt wel ni in een piemelpak barbecueën met een bowlingbal en een paintballgun in men pollen...
We gingen toch gewoon koffiekoeken eten?

V!$u4L

Legacy Member
De 21ste juni is het eindjury en proclamatie, op dat weekend zijn dan ook onze tentoonstellingen en nocturnes... Dus de weekend (of week) daarop zou dus kunnen voor mij, but surely count me in. Als ik m'n camcorder moet meepakken, holler.

Babs

Legacy Member
Lijkt me wel intressant, maar in juni vollenbak examens dus da is niks :sad:

Matt.

Legacy Member
'k Heb examens tot 26 juni en daarna kan 'k ook niet tot juli. Juli kan 'k alleen in de weekends anders moet 'k werken. Augustus afhankelijk van eventuele herexamens. September op reis. :p

'Ken ier wel niemand behalve van ier op 't forum ma soit. :p Achter mij moe ge dus ni teveel kijken. :p

Matt.

Legacy Member
Lol, ma 't is da ik hier tot nu toe zowa de ambetantsten ben qua vrije dagen. Behalve juli dan, maar dan nog, wat is een meet zonder Emma? :p :unsure:

dresse

Legacy Member
ik heb zo het gevoel dat iedereen naar die meet gaat gewoon voor emma...
Remember... ik ben mod, ik krijg voorrang!



:) lekker fout

Flipkikker

Legacy Member
Zal nog moeten zien ofk naar meeting kan komen,

vanaf morgen zit de kans erin datk juni-juli-augustus-september ga werken, en dan zal ik enkel op zondag kunnen :x

We'll see :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik zou wel willen, zolang er dan rekening gehouden word met eventuele personen die werken ipv naar school gaaan ^^

Babs

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:

17 juni is mijn laatste.
Ben eigenlijk nog vroeg klaar :unsure:

Ik ken wel nie veel mensen van hier, dus misschien ga ik mij ook eenzaam voelen enzo :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan