SweetEmmaRose
Legacy Member
Haj,
Nu, voor de gezelligheid en de uitdeling van de GAD t-shirts is er een meet nodig. Wie er aanwezig zal zijn is ni zo belangrijk, maar wanneer die doorgaat wel! Da moeten de mensen die zeker willen komen hier dus onderling beslissen.
Post dus wanneer je examens gedaan zijn of welke data wel of niet gaan. Daaruit kan dan een beslissing genomen worden en zien we mekander allemaal, yay!
Ikzelf zal dus beginnen met te zegge dat ik (en Wouter) op 25, 26 en 27 juni niet kunnen komen. Verder heb ik mijn laatste examen op 23 juni maar in principe ben ik heel juni vrij. Vanaf 1juli ben ik voor 3 maand weg en geef nu toe, wa is een meet zonder kleine emma?
ad:
21 of 28 juni zijn volgens mij de beste opties voorlopig.
Bedenkingen of ideekes van wa we gaan doen, share!
(Meer info over het uitdelen van de t-shirts laters, wanneer Diesel goesting heeft om eindelijk eens te antwoorden.
Ook het bespreken van wie voor wie welke t-shirts terug kan meenemen (verzendkosten besparen) kan best hier besproken worden (itt in pm))
Go!
edit: Oh! de plaats, lol, de meet gaat door in Antwerpen!
edit by LBx - alle foto's van dit (ondertussen gepasseerde) evenement kan je hier terugvinden:
http://picasaweb.google.be/nickvdstocken/GADMeetGreet
http://www.slide.com/r/RsVaHBvz2j8iRkr6PhErT2uHw-XtKwzV
http://picasaweb.google.be/emmarosemc/GADMeetGreet
http://www.showme.be/gad_meeting/
Nu, voor de gezelligheid en de uitdeling van de GAD t-shirts is er een meet nodig. Wie er aanwezig zal zijn is ni zo belangrijk, maar wanneer die doorgaat wel! Da moeten de mensen die zeker willen komen hier dus onderling beslissen.
Post dus wanneer je examens gedaan zijn of welke data wel of niet gaan. Daaruit kan dan een beslissing genomen worden en zien we mekander allemaal, yay!
Ikzelf zal dus beginnen met te zegge dat ik (en Wouter) op 25, 26 en 27 juni niet kunnen komen. Verder heb ik mijn laatste examen op 23 juni maar in principe ben ik heel juni vrij. Vanaf 1juli ben ik voor 3 maand weg en geef nu toe, wa is een meet zonder kleine emma?
ad:21 of 28 juni zijn volgens mij de beste opties voorlopig.
Bedenkingen of ideekes van wa we gaan doen, share!
(Meer info over het uitdelen van de t-shirts laters, wanneer Diesel goesting heeft om eindelijk eens te antwoorden.
Ook het bespreken van wie voor wie welke t-shirts terug kan meenemen (verzendkosten besparen) kan best hier besproken worden (itt in pm))
Go!
edit: Oh! de plaats, lol, de meet gaat door in Antwerpen!
edit by LBx - alle foto's van dit (ondertussen gepasseerde) evenement kan je hier terugvinden:
http://picasaweb.google.be/nickvdstocken/GADMeetGreet
http://www.slide.com/r/RsVaHBvz2j8iRkr6PhErT2uHw-XtKwzV
http://picasaweb.google.be/emmarosemc/GADMeetGreet
http://www.showme.be/gad_meeting/




Dan vrij. Behalve 19 juni om 20u heb ik opening eindwerken op school. Ik vermoed dat wij dan ook onze uitslag krijgen.
)