Archief - DISCUSSION: GAD Tshirt bestel thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wouter_dc

Legacy Member
>>

24786178cq7.jpg



:unsure:

LunchBox

Legacy Member
how to fuckup a design in two simple steps.. now available in book-stores near you.

(tis trouwens jammer dat'm z'n vork vastheeft met rechts)

General Lee

Legacy Member
LunchBox zei:
(tis trouwens jammer dat'm z'n vork vastheeft met rechts)
Valt te verklaren door het feit dat het konijn kijkt naar de persoon die van zinnes was hem op te eten, hetgeen impliceert dat de vork aan de rechterzijde van het konijn ligt en het mes aan zijn linker, hetgeen tot gevolg heeft dat het mes het dichtst bij de linkerhand en de vork bij de rechterhand van het konijn ligt.

Met andere woorden, u neukt mieren Lunchbox...

LunchBox

Legacy Member
duurde even voor ik je uitleg begreep.. maar ok - een waardige reden. zo zal ik hem zelf ook overbrengen aan de andere mierenneukers die deze bemerking maken.

vincentvc

Legacy Member
Ik heb ook vork rechts, maar enkel als ik geen vlees moet snijden. Dan is het wel links. :p
Ik vind het ook inderdaad jammer dat de graphic er zo klein opsta. Daarom dat ik er nog altijd geen heb 'besteld'.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Waarom? Er worden meer besteld dan dat er bestellingen zijn, dus nadien is kopen nogaltijd mogelijk.

DeBuGGeR

Legacy Member
LunchBox zei:
how to fuckup a design in two simple steps.. now available in book-stores near you.

(tis trouwens jammer dat'm z'n vork vastheeft met rechts)

als dat werkelijk zon groot probleem is dan spiegel je dat konijn toch gewoon even? :p

chosen1

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Waarom? Er worden meer besteld dan dat er bestellingen zijn, dus nadien is kopen nogaltijd mogelijk.

ik bedoelde eigenlijk wanneer we de tshirt mogen verwachten.

DieselPower

Legacy Member
chosen1 zei:
ik bedoelde eigenlijk wanneer we de tshirt mogen verwachten.
Zondag ten laatste bestellen, dus Emma prolly maandag betalen? en dan nog 2 weken. :)

chosen1

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Zondag ten laatste bestellen, dus Emma prolly maandag betalen? en dan nog 2 weken. :)

gaat Emma dat voor iedereen voorschieten? :eek:

ook voor degene die hun shirt opgestuurd willen krijgen (zoals mij)

DieselPower

Legacy Member
chosen1 zei:
gaat Emma dat voor iedereen voorschieten? :eek:

ook voor degene die hun shirt opgestuurd willen krijgen (zoals mij)
Dat is het plan ja, tenzij gij nu al zou willen betalen?

SweetEmmaRose

Legacy Member
DieselPower™;10126250 zei:
Zondag ten laatste bestellen, dus Emma prolly maandag betalen? en dan nog 2 weken. :)

2weken tot die bij mij zijn of 2weken voor ze klaar zijn?
Ja ik betaal alles ja, klootzakskes :p dak mr ne gratis cola krijg van iemand e!

DieselPower

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
2weken tot die bij mij zijn of 2weken voor ze klaar zijn?
ScreenDESIGN zei:
Levering: meestal komt de klant de t-shirts afhalen, eventueel leveren kan
graag uw adres.
Die hebben op die verzending wel ni meer gereageerd, ondanks dat ik u adres heb doorgegeven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan