Archief - DISCUSSION: GAD Tshirt bestel thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
zeker met andere banken dan kbc...
Die wachten soms zelfs een week met doorstorten van da geld naar andere rekeningen... vrij vuil want de enige reden daarvoor is dat ze uw geld dan een weekje extra kunnen gebruiken voor weet ik veel wa allemaal... kbc doet da tenminste direct!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Betalingen van flipkikker en desh zijn binnen.
Kzal straks nog eens checken voor het uwe blanco :)

V!$u4L

Legacy Member
KBC werkt met intervallen tot max. 12 uur, dus een KBC-account krijgt een betaling van een andere KBC/Centea-account haast direct aan of tot er max. 13 uur verstreken zijn.
Van andere banken duurt dat 2-3 werkdagen... Naar 't schijnt is KBC duurder, maar service verstaan ze wel.

Ik was snel he! ^^

Garmir

Legacy Member
Is het nog mogelijk om te bestellen? :)

Indien ja

1x L male + verzending(Gent)

DieselPower

Legacy Member
Garmir zei:
Is het nog mogelijk om te bestellen? :)

Indien ja

1x L male + verzending(Gent)
Duly noted.

Na Garmir z'n bestelling blijven er nog een small & medium over :)

edit ik heb ineens naar u en conquer_poy123 de pm gestuurd dat de rest ook heeft gekregen.

DieselPower

Legacy Member
Ja Emma zal dat verifiëren en het spreekt voor zich dat uw nummer niet misbruikt wordt. Geen enkel nummer trouwens.

JackM

Legacy Member
geld overgeschreven, morgen staat het op de rekening

en niet met KBC hier!

Conqie

Legacy Member
okies, morgen nekeer alles gaan betalen ze
wel met ING, tzal voor verzending zijn peizk & ne medium

SweetEmmaRose

Legacy Member
Jack malibu, blanco, the recycleload en lunchbox ( :hug: ) hun betalingen zijn binnen

Dakantochnie

Legacy Member
Betaling daarjuist gedaan. :)
Excuses voor het oponthoud, maar die examens eisen wat veel van mij (mijn kat is getuige).

General Lee

Legacy Member
chosen1 zei:
en wanneer mogen we onder tshirts verwachten? :p
Nooit, het was een grote scam! 't zal u leren mensen te vertrouwen op het internet!



Geen idee...

DieselPower

Legacy Member
chosen1 zei:
en wanneer mogen we onder tshirts verwachten? :p
Vanaf we ze hebben zal ik hier wel iets laten weten, vanaf de 20ste is dat normaal. Ik heb daarstraks nog even telefonisch contact gehad en ze waren er mee bezig. :)

dresse

Legacy Member
GOED NIEUWS!
Mijn trip naar andorra stel ik uit tot juli en in de plaats ga ik naar het filmfestival in Den haag met skate tussenstops in rotterdam, tilburg en eindhoven!!

Nu hoor ik jullie denken: "so?"

DUUUUUS!! *en nu komt de kat uit de mouw en de aap op de koord*
DAT betekend dat ik waarschijnlijk aanwezig zal zijn op de MEET AND GREEEEEET !!!!!
WOEEEHOEEEEEE !!! :woohoo::woohoo::woohoo:






:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan