nee!
Ik zie het al staan zo'n onderdeel; "post hier uw foto's".
Gevolg: Na een 2 weken staat het hier vol met foto's van huisdieren, nutteloze vakantiekiekjes,.....het is nog altijd een games forum.
Als het u niet aanstaat, die prefix "photoshoot" kunde gemakkelijk negeren.