j design
Legacy Member
Hallo iedereen
Ik ben een amateur designer.
De titel van het forum zegt genoeg SITE CHECK
Laat jullie comentaren maar vloeien.
Ik ben maar een beginner dus ik weet dat ik zal moeten plooien.
onder andere:
lange laadtijd (oplossing?)
eventuele resolutie aanpassen?
J Design
http://users.telenet.be/jonastoch
Ik ben een amateur designer.
De titel van het forum zegt genoeg SITE CHECK
Laat jullie comentaren maar vloeien.
Ik ben maar een beginner dus ik weet dat ik zal moeten plooien.
onder andere:
lange laadtijd (oplossing?)
eventuele resolutie aanpassen?
J Design
http://users.telenet.be/jonastoch
Is trouwens het enige stuk nederlands op de site en er zit dan nog een blunder in. Ofwel alles in het engels ofwel alles in het nederlands, maar geen mix. Tenzij menuitems, daar kan ik nog inkomen (home, about ...)
