sorry was thread wat uit het oog veloren...
Zeer wel bedankt allemaal voor de commentaren, ze zijn zeer nuttig.
Daar we momenteel druk bezig aan andere projecten zullen de aanpassingen voorlopig nog wat op zich laten wachten. Ik zeg wel voorlopig, de tips die ik hier gekregen heb waren nuttig en zullen zeker worden uitgevoerd.
- de close button gaat wat omhoog zodat deze niet stoort voor mensen met een kleiner scherm.
- Het 'submenu' onderaan zal worden aangepast.
wat me niet helemaal duidelijk is is waarom je de focus moet verlaten bij "special - classics - shoes - duo" vooraleer je extra items te zien krijgt.. misschien een bug in je code?
Dit is geen bug, maar je hebt gelijk. Het menu zou beter de focus verliezen.
Maar we zijn aan het denken om dit menu ergens anders te plaatsten...
Wat mij wel opvalt, als ik hier nu op mijne gewone pc (AMD 1400, 512 SD) da check, is dat de site wel HEEL traag gaat, en onaangenaam surfen is... mss proberen nog iets meer te optimaliseren voor lagere systeemeisen?
Normaal zou dit geen probleem mogen zijn op uw pc. Heb de site zelf getest op een celeron 2000, daar ging hij betrekkelijk goed. Nuja tis idd een cpu intensieve site daar heb je een punt.
Nogmaal bedankt.
Er komt spoedig een update..
met vriendelijke groeten.