Archief - FLASH SITE: Nathan - Baume

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-gL-

Legacy Member
Hallo allemaal,

Nathan - Baume pakt uit met een nieuwe zomercollectie schoenen en handtassen.

Kunnen jullie de site even onder de loep nemen. Ik weet dat jullie dat hier grondig doen! :niceone:

Alvast bedankt!

Sorry link vergeten: http://www.nathan-baume.com

Groeten G

Prettige feesten !!

Typhon`

Legacy Member
wat een prettige website, man!
Heel mooi ineengestoken, juiste kleuren gebruikt etc.
Sjapó!
Een klein minpuntje:
Waar is de link?

-gL-

Legacy Member
Typhon` zei:
wat een prettige website, man!
Heel mooi ineengestoken, juiste kleuren gebruikt etc.
Sjapó!
Een klein minpuntje:
Waar is de link?


Bedankt!! :) (ah oei de ironie ontging mij) :-)

Link was ik vergeten, kheb mijn post ge-edit.

infeKted

Legacy Member
-gL- zei:

:crazy: neem die post maar niet te serieus.

Over uw site... Ik vind ze enorm mooi, navigatie valt ook wel mee al had ik even niet door dat linksonder er ook eentje was. Voor de rest zeer goed :niceone:

Smoerf

Legacy Member
Ik haat fullscreen sites

Over de site anders niet veel meer op aan te merken.

Obliv`

Legacy Member
al is het een mooie site ... toch gooi ik hem na 2 sec weer dicht omdat ik zo'n fullscreen dinge echt niet kan uistaan.

de bezoeker wil mss ook nog andere dingen doen dan alleen jouw site bekijken.

Obliv`

Legacy Member
-gL- zei:
Mss kan ik de mensen laten kiezen in het begin?

als je het toch fullscreen moet maken, waarschuw de bezoeker er dan voor en laat hem eventueel dan ook de niet-fullscreen alternatief kiezen

NightEagle

Legacy Member
Ik vind hem te grijs, het menu onderaan is ook te lichtgrijs en ik vind het niet zo'n handig menu.
Het logo is ook zo wat in het menu gestampt en dan onderaan links in het zwart, ik vind dat dat meer aandacht mag krijgen :p (ik zie ook nergens op de site zelf nergens "nathan baume" staan..)

Maar het is een propere site, de enter pagina vind ik ook wel mooi en dat het menu zo naar boven en naar beneden gaat is ook goed.

Bram

Legacy Member
ik zie een wit scherm...
edit: nvm

mja, ziet er goed uit, idd wel duidelijker maken dat er onderaan nog een nav is...

C//LiMBa

Legacy Member
Prachtige site imho, maar 1 ding stoort me mateloos: Waarom een nieuw venster openen als ik niet voor fullscreen kies? Ik gebruik FireFox speciaal om zo weinig mogelijk werkvensters te hebben en dan is er een site die meteen na de splash ongevraagd een nieuw venster opent... Ik WEET dat je in FF kan instellen dat nieuwe vensters in een tab openen, maar op sommige sites zijn popups wel nodig (bv. grotere foto van een product).

Ok, veel gezever voor 1 opmerking :)

Nullius

Legacy Member
Ik vind het een zeer degelijke site, enkel de navigatie is wat verwarrend.
Ook springt het 'menu' niet echt in het oog. Ik zou het hovereffect weglaten en gewoon het menu laten staan (bovenaan). Onderaan het menu ook iets meer in het oog laten springen, want ik was precies niet de enige die niet meteen doorhad dat er daar ook één was ;)

Voor de rest magnifiek !

Rvl

Legacy Member
Wat Nullius zegt is inderdaad waar. Het effect dat je met je menu hebt toegepast is onduidelijk en is nutteloos, ik vind het meer storend en als je de links niet ziet geeft een nog meer kaal gevoel aan de site weg ermee dus

LunchBox

Legacy Member
netjes, kzou juist die "close" rechtsboven ietsje hoger zetten, op een widescreen 1280x800 (niet zo'n ongewone resolutie meer) komt de menulijn erdoor te staan in firefox (standaard install), een pixel of 7 naar boven en't is in orde.

verder zou'k ook iets meer tekst z'n "selectable" feature afzetten, maar dah's eerder persoonlijk. ik zet het doorgaans maar op voor tekst die de gebruiker ook daadwerkelijk zal willen kopiëren (content/adressen etc), maar in html kan het ook overal dus dat valt nog door de vingers te zien.

wat me niet helemaal duidelijk is is waarom je de focus moet verlaten bij "special - classics - shoes - duo" vooraleer je extra items te zien krijgt.. misschien een bug in je code?

om af te sluiten kan ik een aantal mensen bijtreden dat je best aangeeft dat er ergens extra menu's verborgen zitten (ook wanneer men er net geweest is), vooral onderaan zou ik het laten verdwijnen binnen "brochures" zelfs weglaten - en het submenu dus altijd laten staan. anders is men gouw z'n weg kwijt, en men gaat toch willen dat ze de hele collectie bekijken.

kort samengevat: paar kleinigheden die beter kunnen maar ben best fan van deze 'advertisement' stijl.

NeoNeke

Legacy Member
proper

'k vind hem wel op sommige momente te traag en dat in schril contrast met hoe de menu's in en uitspringen...
Ook de manier van menu's verbergen en tonen en dan hoe het onderste menu juist werkt, ben ik nog altijd niet juist honderd procent zeker van...

Manier van aanbrengen en design vind ik het zeker en vast dik in orde 't straalt ook terug hoe ik kijk op de producten die aangeboden worden

Hoe services is ingewerkt ben ik ook niet echt voorstander van, waar alles normale view heeft gaat plots alles anders voor services en is het menu plotseling weg (god pray the lord for the cancel button)

Maar al bij al sedert dat ik hier lang niet meer geweest ben, ben ik blij dat dit er toch tussenuitspringt tussen de dingen dat ik in de "vluchte" bekeken heb.

orez

Legacy Member
lunchbox heeft de meeste puntjes al aangehaald die ik ook ietwat opmerkte (heb ook 1280*800 :p) Nuja soit.

Wat mij wel opvalt, als ik hier nu op mijne gewone pc (AMD 1400, 512 SD) da check, is dat de site wel HEEL traag gaat, en onaangenaam surfen is... mss proberen nog iets meer te optimaliseren voor lagere systeemeisen?

-gL-

Legacy Member
sorry was thread wat uit het oog veloren...

Zeer wel bedankt allemaal voor de commentaren, ze zijn zeer nuttig.
Daar we momenteel druk bezig aan andere projecten zullen de aanpassingen voorlopig nog wat op zich laten wachten. Ik zeg wel voorlopig, de tips die ik hier gekregen heb waren nuttig en zullen zeker worden uitgevoerd.

- de close button gaat wat omhoog zodat deze niet stoort voor mensen met een kleiner scherm.

- Het 'submenu' onderaan zal worden aangepast.

wat me niet helemaal duidelijk is is waarom je de focus moet verlaten bij "special - classics - shoes - duo" vooraleer je extra items te zien krijgt.. misschien een bug in je code?

Dit is geen bug, maar je hebt gelijk. Het menu zou beter de focus verliezen.
Maar we zijn aan het denken om dit menu ergens anders te plaatsten...

Wat mij wel opvalt, als ik hier nu op mijne gewone pc (AMD 1400, 512 SD) da check, is dat de site wel HEEL traag gaat, en onaangenaam surfen is... mss proberen nog iets meer te optimaliseren voor lagere systeemeisen?

Normaal zou dit geen probleem mogen zijn op uw pc. Heb de site zelf getest op een celeron 2000, daar ging hij betrekkelijk goed. Nuja tis idd een cpu intensieve site daar heb je een punt.

Nogmaal bedankt.

Er komt spoedig een update..

met vriendelijke groeten.

Breen

Legacy Member
Nog 1 kleine opmerking, bij het "retailers" gedeelte, zou je moeten aangeven welke provincies geen retailers hebben, bij belgië is dat geen probleem, maar voor duitsland, is het onduidelijk, er is maar bij 2 provincies een retailer. Terwijl ze wel allemaal hetzelfde uiterlijk hebben.

Daarnaast, mooi stukje flash, proficiat met het project!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan