Nu ja zeggen wat slecht is is "ok". Graag ook wat voorbeelden van wat goed is zou nog beter zijn!!!
De foto's groot weergeven nodigt niet uit tot komen kijken en/of persoonlijk contact. Dat is gewoon verkoops techniek.(99% doet tel. contact,maar dat kan jij niet weten)
U heeft zich blijkbaar ook niet de vraag gesteld langs welke weg kopers tot de site komen. bv. immoweb etc... veel foto's zijn daar groot te zien.
Er zit dus meer achter een site dan je denkt "NU WEET IK NIET of je al een project hebt lopen of gedaan."
Flash dit of HTML dat.Dit ziet de koper of klant niet want kent daar de botten van dus dat maakt daar geen verschil volgens mij.
B.T.W. al eens gekeken hoe andere hun onroerend goed aanbieden? blijkbaar niet.
De site is een verpakking en ze moet uitnodigen tot.....en dan is de site geslaagd of niet.
Ook had ik hier meer tips verwacht i.v.m. hoe best de foto's te trekken maar blijkbaar zijn er hier niet veel bouwers welke al zelf foto's hebben genomen om ze te verwerken in een site. graag tips en/of voorbeelden.
Wat de muziek betreft: denk je nu echt dat de web-master deze kiest of de klant? zeg nu zelf daar heb je ook niet bij stil gestaan of je hebt nog geen project gemaakt idem voor de foto's .
Wat de on/off knop betreft is in handen van de bouwer. De klant weet zelf niet wat kan en niet kan.
En wat is zakelijk? "voorbeeld!!!" is dit zakelijk?
http://www.hansimmo.be/
Ik zal het nog eens zeggen het betreft hier een site van 1 pand.(dus geen IMMO pagina END.
Noem mij 1 site waar een pand zo is voorgesteld of verpakt is zoals ik het noem en dan kunnen we verder.
Ik had ook liever gehad dat het dit al was
http://www.mc-square.com/
Maard dat is het nog niet.
Toch bedankt voor je reactie.
I.V.M. Da Turtle voor jouw is er nog altijd hoogle.be niet waar