Dat is jammer voor mij.
Gelukkig dat er andere zijn die het wel goed vinden.
En ja 500 euro is veeeeeeeeeeeel te veeeeeeel de intrnet bel is allang gesprongen.
Liever 500 euro renovatie doen om dan 5000 euro meer te krijgen dan een site te hebben die blijkbaar 5000 keer meer invloed zal hebben.
Voor veel bezoekers was het al nieuw om de bewegende foto's te zien.
Ze kunnen vlot navigeren, alles is duidelijk.
ik zal maar een v.b. geven er was iemand die belde om te vragen hoe hij via email contact kon maken, of waar je juist
www.surplusog.be moest invoeren.
etc...
Je kan eventueel eens naar deze site surfen; niks speciaal maar heel gebruiks vriendelijk.
http://www.cat-eye.be
Omdat er hier veel zijn met een eigen website zonder tekst.