Archief - Flash-website voor pizzeria

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

j design

Legacy Member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whitewhidow
"Persoonlijk zou ik ook niet opteren voor flash, een pizza site moet makkelijk werken en goed vindbaar zijn door zoekmachines.
ik word hier toch zo moe van
flash niet vindbaar in zoekmachine?
hebt gij onder een steen geleefd, de afgelopen 5 jaar?
man, man, man ...
Ik weet niet in welke richting je wil gaan met deze post maar het is wel zo dat flash sites nefast zijn voor de google ranking.
Google werkt er al een hele poos aan en blijven er aan werken maar ze zijn er belange nog niet.
Een gewone website zal hoger komen als een flash.

whitewhidow

Legacy Member
Wou ik net zelf posten, tot ik merkte dat het al gepost was op pag2

Gerritn

Legacy Member
j design zei:
Ik weet niet in welke richting je wil gaan met deze post maar het is wel zo dat flash sites nefast zijn voor de google ranking.
Google werkt er al een hele poos aan en blijven er aan werken maar ze zijn er belange nog niet.
Een gewone website zal hoger komen als een flash.

Offtopic: niet noodzakelijk...

Flava

Legacy Member
Sorry, ben het topic helemaal uit het oog verloren. (omdat de er de eerste dagen geen reacties waren). De personen die mij een mail of privé-bericht hebben verstuurd, hebben allemaal antwoord gekregen.

Waarom flash? Dat is een heel simpel antwoord :p. De eigenaar (en opdrachtgever) heeft daar specifiek achter gevraagd en wilt alleen maar flash.

Om de vraag over bestellingen te beantwoorden; ik begrijp jullie punt, er kunnen indd misverstanden ontstaan door bestellingen via mail. Maar dit kan ook geminimaliseerd worden door bv. de klant te bellen na bestelling voor bevestiging. Er staat een pc in de pizzeria, dus normaal moeten mails wel redelijk vlug gezien worden. Misschien is er ook een betere manier, maar dat kan nog besproken worden samen met de opdrachtgever.

Ik wil graag iedereen bedanken voor de sollicitaties, dit weekend hebben we iemand uitgekozen. Met deze persoon is er later deze week een afspraak gemaakt. Moest er om de één of andere reden nog iets tussenkomen hou ik de sollicitaties van de andere kandidaten in het achterhoofd.

Flava

Legacy Member
Fabel015 zei:
Vraag aan Pita achter Bobert, Younes.
Kei goeie grafische ontwerper van Mechelen.

Wie is pita of Bobert. Sorry ik kan even niet volgen.

whitewhidow zei:
5. Younes die dit gepost heeft ? ken jij sam ?

Voor zover ik mij kan herinneren ken ik geen sam? Vanwaar is hij misschien, of op welke manier zou ik hem moeten kennen :p?

j design

Legacy Member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j design
Ik weet niet in welke richting je wil gaan met deze post maar het is wel zo dat flash sites nefast zijn voor de google ranking.
Google werkt er al een hele poos aan en blijven er aan werken maar ze zijn er belange nog niet.
Een gewone website zal hoger komen als een flash.
Offtopic: niet noodzakelijk...
Niet noodzakelijk neen, maar als je eerlijk bent zou je wel moeten inzien dat flash een negatief effect op de ranking heeft.
En dat is niet omdat ik iets tegen flash heb, integendeel. Het is gewoon zo.

n00bslayer

Legacy Member
:offtopic: Wie opent er een Flash: Pro's en cons topic om naar te kunnen verwijzen bij toekomstige gelijkaardige discussies, zoals hier het geval is?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan