Miche
Legacy Member
Met (x)html & css ben je (als je wat inzicht hebt) perfect in staat om mooie websites te maken.. enkel natuurlijk als je een logotje/header wilt ga je dat moeten maken (illustrator) of laten maken. Voor de rest heb je eigelijk geen grafische programma's nodig, tenzij je er natuurlijk zelf voor kiest.. persoonlijke zou ik na CSS & (x)html), PHP leren.. daar ben je heel erg veel mee op gebied van webdesign..
Als je toch wilt gaan voor een grafisch programma, ga dan voor photoshop en/of illustrator
Als je toch wilt gaan voor een grafisch programma, ga dan voor photoshop en/of illustrator


).