fromalk
Legacy Member
Hoihoi,
k zit hier al een paar uurkes op iets te suggelen, redelijk simpel zelfs nog
.
Ik ben dus even een kleinbeheerpaneel in elkaar aan het prutsen maar het gaat een beetje mis met de submit knop.
http://www.272.be/admin/
Onder het formulier rechts zou dus een knop moeten komen voor in te loggen
http://www.272.be/admin/images/button.gif
De linkse knop moet standaard de achtergrond zijn ena ls je erover gaat zou hij dus donkerder moeten worden.
daaroor heb ik deze css:
de transparant.gif is dus een gewone transparante gif. Nochtans kan ik die background dus niet te zien krijgen
Wie kan me even aanduiden wat ik verkeerd doe?
Alvast bedankt
k zit hier al een paar uurkes op iets te suggelen, redelijk simpel zelfs nog
.Ik ben dus even een kleinbeheerpaneel in elkaar aan het prutsen maar het gaat een beetje mis met de submit knop.
http://www.272.be/admin/
Onder het formulier rechts zou dus een knop moeten komen voor in te loggen
http://www.272.be/admin/images/button.gif
De linkse knop moet standaard de achtergrond zijn ena ls je erover gaat zou hij dus donkerder moeten worden.
daaroor heb ik deze css:
PHP:
css:
#right .controls {
float: left;
margin: 10px 0 0 0;
padding: 0;
width: 100%;
}
#right .controls input.submit {
float: right;
margin: 0;
padding: 0;
background-image:url('images/button.gif') 0 0 no-repeat;
width: 75px;
height: 30px;
}
#right .controls input.submit:hover {
margin: 0;
padding: 0;
background-image:url('images/button.gif') -75 0 no-repeat;
width: 75px;
height: 30px;
}
html:
echo '<div class="controls"><input class="submit" type="image" src="images/transparent.gif" value="Log in" /></div>';
de transparant.gif is dus een gewone transparante gif. Nochtans kan ik die background dus niet te zien krijgen
Wie kan me even aanduiden wat ik verkeerd doe?

Alvast bedankt

