Blue Thunder
Legacy Member
Hoi,
Ja zoals de titel het al zegt heb ik een probleem met de footer die niet gecentreerd word.
http://www.want2be.be/test/ -> bekijk hem eens in IE en FF, dan zie je dat de footer in FF niet gecentreerd wordt
iemand die me kan helpen? als je nog opmerkingen hebt i.v.m met de code geef die ook gerust
alvast bedankt
BlueThunder
Ja zoals de titel het al zegt heb ik een probleem met de footer die niet gecentreerd word.
http://www.want2be.be/test/ -> bekijk hem eens in IE en FF, dan zie je dat de footer in FF niet gecentreerd wordt
iemand die me kan helpen? als je nog opmerkingen hebt i.v.m met de code geef die ook gerust
alvast bedankt
BlueThunder

