Archief - INFO: Aanpassing Forum!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

orez

Legacy Member
Beste forumgangertjes... :p

Ok... nu bij het starten van een nieuwe thread is er bovenaan een dropdownlist aanwezig waarin de prefix gekozen kan worden!

Dus u kiest uw prefix in de dropdownlist, eenmaal gekozen hoeft deze NIET meer getypt te worden in het titelveld ! Een prefixkeuze is verplicht! anders zal de threadposter een error geven...

Zo zullen er in de toekomst veel minder usernote's moeten worden uitgedeeld, en zullen er geen exotische prefixes meer worden uitgevonden..

Dit is gedaan voor het gemak van onze trouwe forumganger, en natuurlijk om het hier weer wat aangenamer te maken in kwestie van aanmaningen en zomeer...

(Dit wordt ook zo toegepast op site-check)

mvg
De webdesign moderators.

yaris

Legacy Member
Nu dat we toch het nieuwe jaar zo begonnen zijn kunnen die user notes ook niet verdwijnen van 2005 :crazy: .

orez

Legacy Member
usernote's blijven :p geen kadootje's, als je je verstandig houdt moeten er nooit usernote's uitgedeeld worden zelfs ;)

xml

Legacy Member
Lijkt me een goed idee, ben hier nu toch al enkele jaren en het probleem van de prefixes heeft altijd bestaan. Gebruikers lezen immers nooit stickies. ;)

Cyberkef

Legacy Member
xml zei:
Lijkt me een goed idee, ben hier nu toch al enkele jaren en het probleem van de prefixes heeft altijd bestaan. Gebruikers lezen immers nooit stickies. ;)
Nu zullen ze wel moeten, of een kanjer van een errormsg op hun neus :p

Bertold

Legacy Member
lol dat is nu eens de beste verandering sinds lang op dit forum

0n3Liner

Legacy Member
kan je geen linkje naast de dropdown zetten met "wat is dit?" en dat die dan de sticky opent? :D

Smoerf

Legacy Member
Mss in <h1> zetten dat ze best ook eens de hele sticky doorlezen alvorens te posten :)

dêsh'

Legacy Member
Idd, blijkt een foutje te zijn in het prefix systeem, gisteren werkte het nochtans wel?

Zowel in firefox 1.5, Opera 8.5 als in IE 6.0 krijg ik geen error msg te zien.

orez

Legacy Member
blijkbaar is er vandaag op 1 of andere mysterieuze wijze een foutje ingekropen... Dit probleem zal zo snel mogelijk opgelost worden, ik hou jullie op de hoogte.

--> Door dit toch wel "technische" probleem langs onze kant worden er voorlopig geen usernote's uitgedeeld voor geen prefix (dit enkel bij de nieuwe mensen, onze vaste bezoekers kennen ons systeem...) Enkel zullen er waarschuwingen volgen bij volledig verkeerd gekozen prefixes!

.kw

Legacy Member
.kw zei:
Ik vind het ook wat overdreven soms met de prefixen. Zet dan een keuzelijst met mogelijke topics in het formulier om een nieuw topic te starten of zo. Niet iedereen leest die sticky's en de meesten kunnen zo'n dingen niet ruiken.

Heel goeie aanpassing! :niceone:

.Acku.

Legacy Member
Finally, want ik geef niet echt om de exacte syntax van prefixes, zolang ze maar duidelijk zijn. Hence de vele warnings :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan