Cyberkef
Legacy Member
Eén stomme komma vergeten en gans het spel gaat al op zen dak ^^orez zei:blijkbaar is er vandaag op 1 of andere mysterieuze wijze een foutje ingekropen... Dit probleem zal zo snel mogelijk opgelost worden, ik hou jullie op de hoogte.
Volgende keer toch controleren voordat ik ga werken

