Archief - INFO: Gert Swolfs in Exposé 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LunchBox

Legacy Member
Velen onder jullie kennen wellicht de gerenommeerde boeken uit de reeks Exposé - van Ballistic Publishing, welnu.. in het laatste boek (Exposé 6) dat binnekort zal uitkomen prijken 4 beelden van bevriend architect Gert Swolfs.. tevens een frequent bezoeker van ons forum.

Hij wou alvast een (exclusieve) preview prijsgeven, dus bij deze: (note: het zijn PDF-files)
http://www.showme.be/gertswolfs/054-055_EXPOSE_6_Arch_Interior.pdf
http://www.showme.be/gertswolfs/148-149_EXPOSE_6_Science_Fiction_4.pdf
http://www.showme.be/gertswolfs/164-165_EXPOSE_6_Prod_Design_Still_Life_1.pdf

In de categorie Product design & Still life werd hij met "Arthur" zelfs verkozen tot Master, de hoogste award in z'n soort. Proficiat Gert, en succes nog!

DieselPower

Legacy Member
Hoewel ik minder fan ben van de laatste pdf, heel vet! Congrats

joungne

Legacy Member
tnx guys voor de complimenten,

het was voor mij een grote verrassing, maar toch een grote voldoening om geselecteerd te zijn

@reavX : die klok is geen klok ;-) maar een pc


greetz,
Joungne
aka Gert

Recipe4hate

Legacy Member
Die red room rechts ken ik van ergens. Misschien CGSociety? Of je hebt die hier al eens gepost. In ieder geval, mooi werk en zeker verdiend.

wouter_dc

Legacy Member
Is hier al gepost geweest :) Renders thread probably

Congrats trouwens :woohoo:

syndrom

Legacy Member
joungne zei:
tnx guys voor de complimenten,

het was voor mij een grote verrassing, maar toch een grote voldoening om geselecteerd te zijn

@reavX : die klok is geen klok ;-) maar een pc


greetz,
Joungne
aka Gert

Die hond dus é, roboclock?

LeSec

Legacy Member
Proficiat,
Zijn nogal keer sjieke renders kerel!

Kwou datk ze ook zo kon maken :/

Waar heb je architectuur gestudeerd/ leren renderen?

joungne

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Proficiat,
Zijn nogal keer sjieke renders kerel!

Kwou datk ze ook zo kon maken :/

Waar heb je architectuur gestudeerd/ leren renderen?


tnx,

architectuur in Sint Lucas Gent,
en renderen is volledig zelfstudie (trial and error)

LeSec

Legacy Member
joungne zei:
tnx,

architectuur in Sint Lucas Gent,
en renderen is volledig zelfstudie (trial and error)

Khad wel al gedacht dat ze dat bij ons op sint lucas niet zouden aanleren >_< bastards.

Heb je dat geleerd via boek of gwn via tutorials op inet enzo?
Kga het ook eens dringend beginnen leren want VIZ-rendertjes zijn maar zozo vind ik :/

vincentvc

Legacy Member
Misschien lezen wat er staat? :/
Hij zegt volledige zelfstudie, trial & error.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan