joungne
Legacy Member
Ben begonnen met boeken een jaar of 14 geleden (was toen nog max in dos
)
Heb zowat alle boeken van Max die er bestaan tem max 5 bestudeerd.
Daarna, nog af en toe wat tutorials opt net voor bepaalde renderengines en dergelijke. En al de rest is gewoon proberen, proberen en nog is proberen. Nooit tevreden zijn van je eigen resultaat en het steeds willen verbeteren is een goede instelling om leuke beelden te maken.
greetz,
Joungne
)Heb zowat alle boeken van Max die er bestaan tem max 5 bestudeerd.
Daarna, nog af en toe wat tutorials opt net voor bepaalde renderengines en dergelijke. En al de rest is gewoon proberen, proberen en nog is proberen. Nooit tevreden zijn van je eigen resultaat en het steeds willen verbeteren is een goede instelling om leuke beelden te maken.
greetz,
Joungne
