Archief - INFO: nanotechnologie concept-animatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
zal niemeer voor ons zijn, eerder voor de kinderen van onze kinderen imo

General Lee

Legacy Member
tomhuveners zei:
zal niemeer voor ons zijn, eerder voor de kinderen van onze kinderen imo
[Darth Vader]
I find your lack of faith in modern technology disturbing
[/Darth Vader]

DieselPower

Legacy Member
Waarop is zo'n uitspraak gebaseerd? Zie waar we 20 jaar geleden stonden...

tomh

Legacy Member
gewoon mijn mening. ok flexible screens enzo bestaat al ma zo advanced.. sorry ma kdenk het niet hoor, ik kan het altijd mis hebben :D

LunchBox

Legacy Member
er bestaan ook wasmachines zonder water.. die de vlekken eruithalen via trillingen, en kostuums waarover je wijn kan gieten zonder dat er vlekken achterblijven. de zaken evolueren echt wel sneller dan je denkt. er zijn zoveel dingen die wel al bestaan, maar nog zo onbetaalbaar zijn voor consumenten dat we ze voorlopig niet vaak tegenkomen. je moest'ns weten wat voor rekenkracht de computer ingebouwd in een gevechtsvliegtuig heeft, daarbij is een octo-core maar een muggenpiske.

dat het niet voor morgen is daar heb je natuurlijk een punt, maar dit idee richten naar "de kinderen van onze kinderen" lijkt me eerder doemdenken.

General Lee

Legacy Member
Heb eens ergens gelezen dat binnen pakweg zeven jaar bepaalde concepten van dat morph-project al in de duurste gsm's verwerkt zouden zitten. Tel daar een jaar of 3 à 5 bij en 't is mainstream geworden...

GenesisX

Legacy Member
"Toekomstmuziek" ... dichter dan je denkt :). Alles evolueert elke keer vlugger en vlugger lijkt mij. 'k Vind het wel tof en normaal dat zoiets gaat komen, maar het kan ook voor andere doeleinden gebruikt worden hé.

Typhon`

Legacy Member
Idd, Moest ge iemand pakweg 15 jaar geleden zo een wacom scherm of een iphone of blackberry gegeven hebben zou die dat ook zot vinden zenne...

dresse

Legacy Member
wij leven toch in een geweldige generatie eh... Nog net het leven zo goed als zonder pc meegemaakt, en heel de (r)evolutie van de techniek nog meemaken... Dat is al gewoon een reden om u ni van kant te maken, om toch nog te kunnen zien wat ze in de toekomst nog allemaal gaan uitvinden...

Enfin, zeer boeiend allemaal, maar we zijn hier om het gfx gedeelte te bespreken zeker? :-)

-> Wouw! animatiefilm! :)

DieselPower

Legacy Member
Kwou nog vragen of gij toevallig ni aan iets nieuws bezig zijt?

dresse

Legacy Member
nope, ik ben gestopt met alles en koester wilde plannen om in de quick te gaan werken...

nah, kzie wel... sabbat jaartje bezig... :)

Cycloon

Legacy Member
"Zelfreinigende" producten bestaan al langer (bv computermuizen met titaniumoxide coatings). Eigelijk zijn ze niet zelfreinigend, maar er kan zich gewoon geen vuil hechten aan het oppervlak.

Ik geloof wel dat ze dit soort gsm op relatief korte tijd kunnen ontwikkelen, maar vooraleer zo'n gsm echt massaproductie wordt en langer dan een jaar mee kan gaan zijn we zeker 20 jaar verder.

DieselPower

Legacy Member
mja het economische zit wss in de weg van het technologische :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan