Ik verheug me wanneer ze met iets totaal nieuws gaan komen qua energiebron

. Een molecule die zichzelf steeds aanvult fzo lol. Gwn zonder externe zever erbij, maar dat toch nog lang kan meegaan. Da's al direct een revolutie die al de rest sterk beïnvloedt. Mja, zal nog lang duren

.