Archief - Interessepeiling: Photo Shooting Sessions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr. Humphries

Legacy Member
Ja ik bedoelde dus augustus ja. Amai, Brugge is ineens ook een eindje. Gingen we niet eerst naar Doel ofzo :).

FreakyLeash

Legacy Member
Ja kom dan naar Antwerpen hé,
Jullie kunnen ook de trein nemen !

AnewSpider

Legacy Member
En waarom moet het altij Antwerpen zijn?
Neem dan Gent dan moeten we alle 2 de trein nemen.

FreakyLeash

Legacy Member
Inderdaad een neutrale plek is misschien het beste :)
Maar als er iemand is in regio antwerpen met auto die paar mensen wilt meenemen zou het al handiger zijn niet ?

DieselPower

Legacy Member
Er zal altijd wel een plek zijn waarvoor iemand de trein niet moet nemen, waarom geen beurtrol van steden ofzo? Zo kan iedereen eens hosten en voor de rest naar andere steden gaan. En over een jaar een citytripke naar het buiteland. Ik duid iemand aan als verantwoordelijke? :D

FreakyLeash

Legacy Member
Voor zo'n dingens kunnen we beter inderdaad gewoon beurtenrol doen,
Ik zie er geen probleem in voor naar brugge ofzo te gaan,
Maar ik wil dan wel dat alles goed gepland is enzo !

Joeri

Legacy Member
DieselPower™ zei:
En over een jaar een citytripke naar het buiteland.

Goei plan, maar als enkelen al beginnen zagen als ze van A'pen naar Brugge moeten, zie ik niet hoe dat goed kan aflopen...

Typhon`

Legacy Member
Ik zou toch voor iets interessanters dan brugge gaan, tenzij ge met BD-achtige toeristen foto's en poging tot architectuurfotografie-met-hoog-done-before-gehalte foto's wilt naar huis komen.

Mr. Humphries

Legacy Member
Ja, zo'n beurtrol is idd wel een interessant gegeven. Eventueel kan ik wel mensen meepakken vanuit antwerpen ofzo, en why not Brugge eigenlijk, mooie stad, hoewel ik ook wel eens graag in Gent wil geraken :).

FreakyLeash

Legacy Member
Joeri G. zei:
Goei plan, maar als enkelen al beginnen zagen als ze van A'pen naar Brugge moeten, zie ik niet hoe dat goed kan aflopen...

Ik snap wat je bedoelt maar ik heb niet zoveel geld over voor treinreis te betalen,
maar zoveel kost dat wss niet?
Als Mr. Humphries mij wilt mee nemen maakt het niet uit waarnaar toe :)
We kunnen best elkaar eerst leren kennen voor we een citytrip maken zodat er geen moeilijkheden ontstaan :)

DieselPower

Legacy Member
Gopass kost 4,5 euro per rit (Ge moet wel 10 ritten kopen, dus 45 euro voor 10 ritten)

En ge zijt met zoveel man onderweg dat best wel leuk is om mekaar onderweg te leren kennen, tis zo'n bekke gelijk speeddating dat ge om de x tijd ff naar iemand anders gaat om wa te praten, komt meestal gewoon uit met hoe ge aan het stappen zijt in groep :)

AnewSpider

Legacy Member
nja voor mij hoeft het niet in Brugge te zijn hoor:p, kwou gwn even opmerken dat het niet altij Antwerpen moet zijn..

Gopass is trouwens opgeslagen en kost nu 46 euro :unsure:

Wover

Legacy Member
Waarom zitten we te discussiëren over de plaats naar waar we gaan. Neem gewoon een interessant stadje waar nog redelijk wat te zien is.

En aangezien je met een go pass toch overal heen mag zou ik eerder iets in Wallonië voorstellen... Verlaten fabrieksgebouwen voor de Urban Explorers, moderne resultaten van wafelijzerpolitiek voor de liefhebbers van architectuur en mooie landschappen en natuur voor de natuurliefhebbers ;).

In Brugge heb je kerken en... niks :p.

Mr. Humphries

Legacy Member
Ja, misschien eens ergens in Henegouwen ofzo, dat is zo eens iets anders!

m-be

Legacy Member
ik ben voor alles in, alles hangt af van timing en bereikbaarheid met OV

FreakyLeash

Legacy Member
Hoe gaan we dit regelen?
Want iedereen wilt wel ergens naar toe, ...
Een poll maken met een paar plaatsen op en stemmen voor bepaalde periode?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan