Archief - Interessepeiling: Photo Shooting Sessions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Catscratch

Legacy Member
M'n excuses dat ik mij hier even nie meer gemoeid heb. Het lijkt me moeilijk om in augustus een datum te vinden waar we kunnen afspreken omdat er veel mensen op reis zijn.

Nu het weekend van 9 augustus zou voor ons nog gaan. Daarbuiten zal het eind september worden vrees ik.

Nu ik ga het volgende voorstellen ...

Ik stel een meeting voor op 28 september naar Doel. Lekker vroeg op voorhand zodanig mensen al hun agenda kunnen vrijhouden. In Doel is vanalles te fotograferen, en der zal ook nog wel een mogelijkheid zijn om samen achteraf iets te gaan drinken of te eten (ietske verder dan weliswaar). Als het weer zonnig is, ok, is het grauw en grijs, dan past het perfect in het dramatisch kader van Doel.

Mensen die geen vervoer hebben, en het niet zien zitten om naar Doel te komen op eigen kracht wil ik wel een lift aanbieden. Misschien dat er aan de kanten van Gent ook nog mensen meekunnen, da moeten we nog zien en kunnen we onderling ook nog afspreken.

Wat denken jullie? 28 Doel of niet? ;)

Ander voorstellen op concrete datums ... laat maar komen :)

Mr. Humphries

Legacy Member
Voor mij is dit goed, denk ik :), ik ben nogal een gemakkelijke in zo'n dingen :) BTW, als wij naar doel gaan, moet ge dan niet door de tunnel? en dat kost toch ook al 6 euro.

Catscratch

Legacy Member
Ge neemt eerst gewoon de kennedytunnel en vandaar naar doel :)
Volgens mij kunde er zeker gratis naar toe.

m-be

Legacy Member
Ik hou dit voorlopig vrij in iCal. Als er niks belangrijkers gaat overlappen, i'll be there!

/edit, ik zie dat dit een zondag is, dus dat zal wel loslopen!

/edit 2, maar ik zie nu ook net dat dit vlak na Antwerp is Burning is :cry:

Joeri

Legacy Member
28 september, ik heb het genoteerd, maar weet nog niet of ik dan vrij ben.

General Lee

Legacy Member
Catscratch zei:
Koude koffie doet wonderen :p
Inderdaad, ge kunt er in een keer uw darmen en maag mee leeg krijgen. Hoeft ge tenminste de "vinger in de keel + laxeermiddel"-combo niet meer te gebruiken...

Jonathan

Legacy Member
Ik kan wss ook meedoen en het interesseert mij alvast heel hard , als beginner kan ik hier wss veel mee bijleren !

DieselPower

Legacy Member
Ik schrijf het op maar als ze vragen om te komen werken krijgt dat wel voorrang :)

mightyflup

Legacy Member
Doel kunde ook gewoon via sint niklaas en zo naar doel, genen tunnel geen kosten ;)
kzen daar wel al paar keer geweest en nu zijn er al wa huizen weg is wel spijtig.
In de buurt van doel staan ook veel leegstaande boerenerven enzo ook speciaal van sfeer ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan