fejity
Legacy Member
Zou jij het geestig vinden als je een optreden zou doen dat ze je onderbetalen, omdat beatboxen niet eens met echte instrumenten is? En iedereen heeft een mond (net zoals iedereen nu photoshop/illustrator heeft) dus waarom zou beatboxen nu zo speciaal zijn?
Lol :d
Het gaat hier niet over beatboxen maar als je dan toch een vergelijking wilt maken.. Als ik een optreden doe is het puur voor entertainement, ik besteed er graag mijn vrije tijd aan (wat ik van jullie ook aanneem over designen).
Wat ze me betalen of hoeveel is compleet terzijde, als iemand mij een vraagt om op te treden en ik mag erna gratis drinken ben ik tevreden, krijg ik 15€ ok goed, wil hij meer geven ok maakt mij niet uit.
Ik dacht dat designen ook iets was waar je plezier aan kon hebben, maar blijkbaar is het nu ook al veranderd en draait het enkel om het geld ?
En ik heb ook niet gezegd dat beatboxen speciaal is, iedereen heeft idd een mond (net als iedereen photoshop heeft gelijk je zegt) het is alleen wat je er mee doet.
greets
Straks moet je jezelf een usernote geven..*
.