Archief - JOB: Affiche/Flyer/Kaarten Fuif

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fejity

Legacy Member
Zou jij het geestig vinden als je een optreden zou doen dat ze je onderbetalen, omdat beatboxen niet eens met echte instrumenten is? En iedereen heeft een mond (net zoals iedereen nu photoshop/illustrator heeft) dus waarom zou beatboxen nu zo speciaal zijn?

Lol :d
Het gaat hier niet over beatboxen maar als je dan toch een vergelijking wilt maken.. Als ik een optreden doe is het puur voor entertainement, ik besteed er graag mijn vrije tijd aan (wat ik van jullie ook aanneem over designen).
Wat ze me betalen of hoeveel is compleet terzijde, als iemand mij een vraagt om op te treden en ik mag erna gratis drinken ben ik tevreden, krijg ik 15€ ok goed, wil hij meer geven ok maakt mij niet uit.
Ik dacht dat designen ook iets was waar je plezier aan kon hebben, maar blijkbaar is het nu ook al veranderd en draait het enkel om het geld ?
En ik heb ook niet gezegd dat beatboxen speciaal is, iedereen heeft idd een mond (net als iedereen photoshop heeft gelijk je zegt) het is alleen wat je er mee doet.

greets

dresse

Legacy Member
Lo_fi zei:
Alhoewel ik niet van plan ben mee te doen aan de wedstrijd/ job en het me een beetje gestolen kan worden uiteraard..wil ik toch ff een opmerking kwijt wat betreft on en off-topic dresse. Een thread functioneert vaak als een gesprek, waar op bepaalde momenten een zij-onderwerp ter sprake komt. Met soms een discussie ja..maar sinds wanneer is dat ongezond? Ik zie niet direct grote scheldpartijen in deze thread..Vergeleken met een aantal jaren terug is iedereen uiterst beschaafd.

Elke opmerking die een beetje afwijkt van de startvraag gaan verbannen naar speciaal opgerichte discussie-threads is een soort dichtgeknepen-billen-politiek waarmee je veel mensen de zin om sowieso nog hun bek open te trekken totaal ontneemt. Op die manier is het forum na een tijd natuurlijk wel erg overzichtelijk, strak..en leeg.



*als je hier op gaat antwoorden ga je off-topic dresse :p Straks moet je jezelf een usernote geven..*

ik zal er rekening mee houden voor int vervolg lofi :).
en ik zou nooit iemand een usernote geven voor offtopic, vind het alleen soms jammer voor de threadstarter omdat zo zijn vraag volledig de mist in gaat... en hier vind ik het dan nog extra jammer omdat het al niet veel voorkomt dat mensen een beloning willen geven, maar in deze gebeurt het wel en dan vind ik niet dat we hem moeten straffen met al die offtopic...
in een post, q, req of discussion zal ik ni snel zagen over offtopic, maar het is leuk als een job clean blijft imo.

Erinyes

Legacy Member
Begrijpend lezen is ook niet uw beste vaak neem ik aan? Mijn punt was dat ik jou wilde aantonen dat je ons werk onderschat, net zoals dat niet iedereen kan beatboxen en dat dat ook zeker niet onderschat mag worden.

fejity

Legacy Member
Erinyes zei:
Begrijpend lezen is ook niet uw beste vaak neem ik aan? Mijn punt was dat ik jou wilde aantonen dat je ons werk onderschat, net zoals dat niet iedereen kan beatboxen en dat dat ook zeker niet onderschat mag worden.

ok ok, now i quit with the :offtopic:

BerT

Legacy Member
Best,
Dit sluiten ? Dan kunnen we volgende week met een nieuwe lei beginnen.
En kan ik uit mijn fouten leren. :)

Greetz
bert

Rhodariel

Legacy Member
Ik zou deze thread sluiten en een nieuwe aanmaken met alle nodige, correcte info.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan