Archief - JOB: Dragon artwork

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Omegon

Legacy Member
Zoals de titel het dus al zegt ben ik opzoek naar wat artwork over draakjes. Ik ken het algemene antwoord ook: zoek op google. Maar daar vind ik niet wat ik wil hebben.

Daarom kom ik naar dit forum om te vragen of er soms mensen zijn die zich bezighouden met het tekenen van draken. Ik vraag deze mensen niet om volledig gratis hun tijd te spenderen aan mijn grillen. Daarom zou ik een symbolische som van 25€ geven aan de persoon wiens tekening ik verkies. Dit lijkt mischien simpel maar er zijn enige voorwaarden.

Om exact te zijn ben ik op zoek naar een tekening van 2 draken die naar elkaar gericht zijn en een schild vasthouden waar een teken in staat, beschouw het als een wapenschild. Het teken in het schild zou een samenvloeing moeten zijn van de letter S en C. De 2 draken moeten in dezelvde pose staan maar het mogen geen identieke draken zijn, dus geen copy paste

De tekening moet volledig zwart-wit zijn en duidelijk/groot genoeg. Het is namelijk de bedoeling dat deze tekening word gegraveerd op het deksel van een houten koffer met een beschikbare oppervlakte van 80cm breedte en 40cm hoogte.

Ik heb persoonlijk niets tegen fotoshoppers die bestaande afbeeldingen gebruiken om een nieuwe te maken, maar mocht je dit doen, gelieve je bronafbeeldingen te vermelden.

Ik denk dat dit het zowat was en ik hoop dat ik eindelijk een geschikte afbeelding zal vinden.

Conspectus

Legacy Member
A shitload of work voor een commissie van 25 euro maar als je wat geluk hebt is hier wel iemand zo enthousiast om dat voor u te doen. 'k Ben wel eens benieuwd.

dresse

Legacy Member
wil wel iets proberen alsk is tijd heb in de les.
schetsen doe'k toch, kan evengoe wa draken schetse :)

zalt ook is aan grandmasterL laten weten, denk dat hij samen met demon de twee zijn die u het best kunnen helpen :)

en 25€ is beter dan niks. ben al blij dat er is iemand iets geeft. Wel in het vervolg de prefixen respecteren aub. Al die korte woordjes die voor onze threads staan zijn niet toevallig...

btw: wa is de verhouding tussen die twee draken? verliefd naar elkander laten kijken of eerder vijandig? :) en moeten de draken naar het realistische toegaan of naar het cartoonachtige?

Belgianbonzai

Legacy Member
wapenschild draken Dresse, dus eerder stijl Vlaamse Leeuw gok ik...

DJ_Trash

Legacy Member
Draken & fantasy zen menne rayon ni :p

idd; die 25 euro is goe meegenomen; meesten geven nix

Omegon

Legacy Member
hoe die draken naar elkander kijken moogde zelf kiezen, tis eerder da ze zowa samen die da schil beschermen.

Voorbeeld draakje da op de zijkant van de kist komt
draak.jpg


zowa dien stijl, gen idee hoe ge da noemt, maar da vink wel mooi. Thoeft nie in die stijl te zijn, alst mij bevalt dak 'koop' ik het.

About die 25€: ik ben ook maar een studentje van 20 jaar oud en zoals elke student weet is het studente leven duur, en zeker als it'er en gamer. Stond trouwens ook symbolisch bij he ;)

Ahja als ge da wilt moogde u handtekining ook op de kist komen graveren ;) :p

Thorens

Legacy Member
Als ge kunt wachten tot na mijn blok en examens, dan wil ik ook wel iets proberen ;)

Cederzo

Legacy Member
Kzal int weekend iets "fixen", al is het maar om terug te tekenen :)
BTW: het schild moet duidelijk zichtbaar zijn, of worden er bepaalde gedeelten vh schild bedekt door de draken ? (bv vleugels ofzo)

Thorens

Legacy Member
DarkGamec zei:
BTW: het schild moet duidelijk zichtbaar zijn, of worden er bepaalde gedeelten vh schild bedekt door de draken ? (bv vleugels ofzo)
Daar was ik daarstraks dus ook mee aan het spelen é bij wat schetsen... had de tong al over het schild geplaatst enzo :p

Omegon

Legacy Member
die rechtse staat mij wel aan, maar dan wa minder pokemon achtig als ge snapt wak bedoel, ietskes meer naar het realisme.

Wa betreft het overlappen van da schild, van mij mag da zolang da die S en die C maar fatsoenlijk zichtbaar zijn.

Thorens zei:
Als ge kunt wachten tot na mijn blok en examens, dan wil ik ook wel iets proberen ;)

kmoet de kist nog verder afschuren en voorbewerken + de zijtekingen zijn ook nog nie gegraveerd dus ge hebt nog tijd me hopen :)

dresse

Legacy Member
wa bedoelt ge met "minder pokemon achtig"
ik ben namelijk geen fervente pokemon-kijker...
Heb eigenlijk, misschien tot grote verbasing van sommige hier, nog nooit een aflevering gezien :)

DJ_Trash

Legacy Member
Godfather says to Dresse: he wantsa more ofta " I habve no other purpose than friyng you with my firebreath" enda less ofta " lokk-a-me I'm a cool prick"-attitude

:)

Tis natuurlijk wel DEN DRESSE STYLE;
Nen eigen sitjl is handy als ge er alle kanten me uitkunt maar is soms ook een rem op den brainstorm

ik zou zeggen; pose is goed (alleen linker voorpoot staat wat voos mayb) en make him more brutal; iets da kan meedoen in Warhammer ipv iets whadda-ya-kids-call-it pokemon?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan