Archief - JOB: Dragon artwork

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
http://users.pandora.be/Dresse/sketches/dragon2.jpg

prolly weer niet goed om te graveren... ma verveelde me weer een beetje...



en nu is vroeg gaan maffe sie...
sleepy.jpg

Spacy2003

Legacy Member
Ik vind het echt mooi dresse,

LOL at the way of saying you'r going to sleep :bow:

DJ_Trash

Legacy Member
awel dien laatste (sleeper) vinnek goeie opzet actually. zo van "damn holding this shield all day is a boring job duud"

Omegon

Legacy Member
dresse zei:
http://users.pandora.be/Dresse/sketches/dragon2.jpg

prolly weer niet goed om te graveren... ma verveelde me weer een beetje...



en nu is vroeg gaan maffe sie...
sleepy.jpg

dien sleeper is wel cute.

dien gelinkde staat mij wel aan, kunde zen horens is een beetje inkorten en em vleugels geven?

Mischien die 2 combineren, da de 'coole' de 'slaaper' zo wa wenkt om wakker te worden.

bedankt voor de moeite allesinds :)

Cheshire Cat

Legacy Member
Hallo,

Toen ik deze topic doorlezen had wist ik onmiddelijk iets wat zou kunnen helpen. Ik veronderstel dat het iets in deze aard mag zijn: Klik hier!

Ikzelf ben echter niet zo'n geweldige photoshopper (of tekenaar), daarom dat ik deze ter referentie post.

Het is ook niet mijn eigen werk (wat overduidelijk is) maar dat van een community groep (CEP-team) in Neverwinter Nights.


Greets, Kris!

EDIT: Dit is trouwens gewoon een reply om te helpen een beter beeld te vormen naar wat de topic-starter zoekt.

Omegon

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Hallo,

Toen ik deze topic doorlezen had wist ik onmiddelijk iets wat zou kunnen helpen. Ik veronderstel dat het iets in deze aard mag zijn: Klik hier!

Ikzelf ben echter niet zo'n geweldige photoshopper (of tekenaar), daarom dat ik deze ter referentie post.

Het is ook niet mijn eigen werk (wat overduidelijk is) maar dat van een community groep (CEP-team) in Neverwinter Nights.


Greets, Kris!

EDIT: Dit is trouwens gewoon een reply om te helpen een beter beeld te vormen naar wat de topic-starter zoekt.

Is wel lekker de stijl die dak wil ja :) alleen de draakjes omgekeerd en schildje min of meer laten vasthouden en schildje kleiner. en tmoet graveerbaar zijn he :)

merci voor de reply Kris

Omegon

Legacy Member
Kheb een mooie afbeelding gevonden voor 1 zijkant van de kist :) gewoon perfect.
nat_dragon_staff.jpg


Nog 1 ding, als het te hard hinderd om er voor te zorgen da die afbeelding graveerbaar is, dan moogt ge da achterwege laten. Maar ze moet dan op zen minst wel schilderbaar zijn :) (of spray)

dresse

Legacy Member
en wie heeft die afbeelding getekend?
ik wil wel nog wa verder schetsen, ma kga geen draken van nen andere tekenaar overpakke en dingen weglaten enzo... das verkrachting :)

Omegon

Legacy Member
kwil nie opdringen, mor heeft er iemand nog iet geschetst ofzo dak mag zien?

dresse

Legacy Member
ow sorry, helemaal uit het oog verloren :s

zal is zien watk nog kan fabriceren

Omegon

Legacy Member
graag, die hadk nog nie gezien he? (kdocht wel da deesbeetje vergeten was daarom de herrinering :))

dresse

Legacy Member
jama, ist goe zo? want alsk dees in inkt gezet heb ga'k er ni meer aan werken eh :)

Omegon

Legacy Member
ik wil em in ieder geval is in inkt zien ja :) kunde die rechtse een vrouwelijke look geven though?

Omegon

Legacy Member
dresse zei:

thx :) als ge nog nie begonnen zijt, moogde de rechtse wa mannelijker maken :p dus de vent lui en de vrouw zo beetje boos kijkend als da mogelijk is.

Spijtig wel da gij de enigste zijt die nog replyed :( maarja zal het dan maar me u moeten doen he :p

dresse

Legacy Member
wel boehoe "met mij moeten doen"
ik ben de fucking beste die ge hier opt forum kunt krijge !!! :p :unsure:

Omegon

Legacy Member
hehe :) mja van wa competitie is er nog nooit iemand dood gegaan he :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan