Archief - JOB: Gezocht: Baser

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.:YoUnGLinKiE:.

Legacy Member
Ik zoek iemand die de hoofdpagina en vijf pagina's met ongeveer dezelfde layout en opbouw kan basen. Het moet een SEO-vriendelijke site gaan worden, en uiteraard wordt het ook een XHTML valid site.

De frontpage van de site: http://www.offtopique.be/wacka/v2/frontpage.png

Ik kan enkel via Paypal betalen. Gelieve mij te PM'en, hier een reactie achter te laten of me toe te voegen op MSN/te mailen: sanderdelabie[at]hotmail[dot]com

demon326

Legacy Member
.:YoUnGLinKiE:. zei:
Ik zoek iemand die de hoofdpagina en vijf pagina's met ongeveer dezelfde layout en opbouw kan basen. Het moet een SEO-vriendelijke site gaan worden, en uiteraard wordt het ook een XHTML valid site.

De frontpage van de site: http://www.offtopique.be/wacka/v2/frontpage.png

Ik kan enkel via Paypal betalen. Gelieve mij te PM'en, hier een reactie achter te laten of me toe te voegen op MSN/te mailen: sanderdelabie[at]hotmail[dot]com

deze persoon kan u mss helpen:
http://8balls.nl/home/

(heel goedkoop)

hij heeft de site inmn sig gedaan voor een goeie 45 euro gedaan(enkel de basing è)

.:YoUnGLinKiE:.

Legacy Member
llsanderll zei:
Wat is uw budget?

Eerst vraag je wat basen is en dan vraag je wat mijn budget is? :) Ik wil wel iemand die weet wat basen is natuurlijk ;)

Thanks voor de tip benny, ik heb ze even toegevoegd aan mijn MSN :)

n00bslayer

Legacy Member
Ik geloof trouwens dat ik deze term voor het eerst ben tegengekomen op SiteDeals(.nl), waar men "slicen" zo'n slecht woord vond voor wat men er eigenlijk mee wil bedoelen.

Dus bedank hen maar :p btw, de basing-community daarginds is zéér competitief geprijsd, en ik geloof niet dat iedereen daar prutswerk zal leveren voor de lage prijzen die ze er hanteren.

orez

Legacy Member
benny zei:
deze persoon kan u mss helpen:
http://8balls.nl/home/

(heel goedkoop)

hij heeft de site inmn sig gedaan voor een goeie 45 euro gedaan(enkel de basing è)

die 8balls is dan ook wel maar zwak hoor, dubbele line breaks, in plaats van paragrafen te gebruiken etc...

Zéér amateuristisch gedaan. Die site zal dan ook nooit hoog scoren in google normaal gezien.

Xcessive-

Legacy Member
Basing is idd een term uitgevonden door Sitedeals omdat slicing eigenlijk niet het hele gebeuren beschrijft.

Je hebt pm.

.:YoUnGLinKiE:.

Legacy Member
slicen + (x)html

Dat is inderdaad een omschrijving van basing. Ik heb al veel reacties gehad, maar andere mensen mogen zich nog steeds aanmelden. Het is heel belangrijk dat het een SEO-vriendelijke site wordt.

Rvl

Legacy Member
seo is niet enkel een gebeuren van deftige structuur maar het heeft zeer veel te maken met je content & de back-links van andere sites met hoge pr (en liefst zelfde categorie). opmaakcode is dus slechts een klein deeltje van de puzzel

.:YoUnGLinKiE:.

Legacy Member
Rvl zei:
seo is niet enkel een gebeuren van deftige structuur maar het heeft zeer veel te maken met je content & de back-links van andere sites met hoge pr (en liefst zelfde categorie). opmaakcode is dus slechts een klein deeltje van de puzzel

Inderdaad, ik ben ook van plan om voor zoveel mogelijk backlinks te gaan zorgen, maar een SEO vriendelijke site is in ieder geval al een heel goede start dan ;)

demon326

Legacy Member
orez zei:
die 8balls is dan ook wel maar zwak hoor, dubbele line breaks, in plaats van paragrafen te gebruiken etc...

Zéér amateuristisch gedaan. Die site zal dan ook nooit hoog scoren in google normaal gezien.

er is een redennen dat HIJ zo goedkoop is he :),en ik moest enkel maar de css en de divs hebben niks meer;) gezien de cms bij ons de rest wel doet :)

orez

Legacy Member
benny zei:
er is een redennen dat HIJ zo goedkoop is he :),en ik moest enkel maar de css en de divs hebben niks meer;) gezien de cms bij ons de rest wel doet :)

dan nog geef jij een verkeerde redenering... divs zijn nu namelijk niet alles hé... ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan