Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.:YoUnGLinKiE:. zei:Iemand die ik vroeger had aangesteld is nu plots weer opgedoken en had blijkbaar internetprobs. Anyway, dit is zijn gebasede versie:
http://www.wacka.be/v1/Wacka.html
Ziet er goed uit?



goed werk van die vroegere opdrachtontvanger.Yahoo gebruikt die nog. En het kan zeker geen kwaad, dus het is niet echt een minpunt...n00bslayer zei:* Een meta keywords heeft geen nut meer.
Juist niets, de tag wordt niet gebruikt.llsanderll zei:Wat is er mis met de h-tag?![]()
llsanderll zei:Ah, kdacht ff dak totaal verkeerd bezig was![]()
.:YoUnGLinKiE:. zei:Iemand die ik vroeger had aangesteld is nu plots weer opgedoken en had blijkbaar internetprobs. Anyway, dit is zijn gebasede versie:
http://www.wacka.be/v1/Wacka.html
Ziet er goed uit?
En zo zullen er nog andere anciens hier over oordelen ook 
Nee, ik was gewoon ff in de war omdat ik dacht dat je bedoelde dat h-tags een no-no warenXcessive- zei:Jij bent dus de baser?

.:YoUnGLinKiE:. zei:Mja kijk ik ben er best tevreden over![]()
orez zei:Mijn beste,
jij zegt dat je er tevreden over bent, terwijl jij in uw JOB ding vooropstelt dat je een SEO vriendelijke site wilt.
Jij zelf besteed dus die job uit aan iemand anders omdat je er zelf geen verstand van hebt? correct?
Dan krijg je negatieve commentaren van personen, worden er zaken opgenoemd van site lijdt aan divitis, geen h-tag gebruik, teveel classes, slechte structuur, alt-tag vergeten ...
Wat voor het volgende zorgt:
1. Het is absoluut geen SEO vriendelijke site, good luck om een hoge score te halen in google.
2. Accessability & Usability worden uiteindelijk een grote 0.
Als je toch niet naar de mensen luistert en er uiteindelijk toch tevreden over bent, waarom dan nog moeite doen om een site te starten, en uiteindelijk een veredelde site-check te laten uitvoeren?
No offence, maar hier ben jijzelf in het nadeel, want deze site voldoet aan zéér weinig van wat jij uiteindelijk wou in uw beginpost.
Rvl zei:Ik zou zeggen: "Laten we van een mug geen olifant maken". Er kan iets niet zijn zoals het hoort maar om daarom te concluderen dat het slecht is lijkt me ook wel overdreven.

n00bslayer zei:[*]Een meta keywords heeft geen nut meer.

KoenDK zei:unk? hoe ga je dan bepalen via welke keywords google uw site kan/zal vinden?![]()