Archief - JOB: Logo omzetten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mYsT`1

Legacy Member
Ik ben op zoek naar iemand die mij het volgend logo

www.webenhost.be/temp/baan/img/logo.jpg

kan omzetten naar betere kwaliteit. Het mag een beejte 3D bevatten of iets dergelijks, zolang het maar mooier is dan dat :)

Als iemand geïnteresseerd is, zou hij mij eerst ook willen vermelden welke vergoeding hij hiervoor zou willen?

Bedankt,

Dennis

BAROBA

Legacy Member
Hier is een sample , de andere is in vector ( dus elke grootte die je kunt bedenken heb je dan)
logo-sample.jpg

Dit is een voorbeeldje.
De originele image die ik heb gemaakt heeft mijn watermerk niet, en is vele malen groter.
Ik ben pas na 23 uur terug ( werken)
tot later :)

mYsT`1

Legacy Member
Net een update gekregen... Ik heb jou logo (met watermerk) getoond, maar ze zijn meer op zoek naar het logo in 3D zodat ze het kunnen laten roteren achteraf (flash).

Kan je dat ook? :)

BAROBA

Legacy Member
kan ik ook ja, maar da kost meer he :)
Ik kan da ook laten ronddraaien.
rond de 100-150 euro basisprijs. Meer opties is meer kosten he :)

mYsT`1

Legacy Member
'k zal het voorstellen en zien wat de baas zegt :)

Dus Dresse gij maakt het logo in 3D + eventueel roterend?

dresse

Legacy Member
i shall see what i can do...

ik veronderstel da gelle ook ne fancy render wilt? of alleen de 3D file? :)

BAROBA

Legacy Member
ook 50 euro dan...
En Dresse, NOOIT uw sourcefiles afgeven, tenzij ze er voor betalen, extra he.
Hier is een roterende clip van uw logo.
KLIK hier voor QT-movie
Ik denk dat je de Quicktime player hebt. Anders ga je eens op Apple.com kijken. ( 200KB)
Ik heb ook een Avi geupload, dit zou je moeten kunnen zien in windows zelf.
KLIK hier voor AVI-movie (300KB)

Cheers

lazylegz

Legacy Member
Ik ben ook aan eentje bezig in 3d studio max. Dus nog even geduld tegen 14.00 zal ik het hier posten.

DJ_Trash

Legacy Member
lazy ; sweet eigelnijk da pijltje, maar ik denk wel dat da pijltje opaque moet zijn.

Myst; ik zou lazy aanspreken :)

lazylegz

Legacy Member
Het was mijn bedoeling om twee verschillende draaipunten te nemen voor elk object , maar zoals ik al zei, als myst' liever heeft dat ze gelijk roteren , is dat geen enkel probleem.
De opacity aanpassen is natuurlijk ook geen enkel probleem.

Bedankt voor de positivie feedback al.

blaZe

Legacy Member
voila, in het eigenlijk gevraagde formaat.

http://gert.uni.be/db_consult.swf 80Kb
http://gert.uni.be/db_consult2.swf 1,2Mb

beiden niet geoptimaliseerd.

uiteraard kunnen daar snel aanpassingen op uitgevoerd worden, belichting, shadow y/n, raster/vector, snelheid, soort spin. (kijk ne keer op erain.com wa swift zoal bied.

ik geloof genoeg vertrouwen in u te hebben dat je niet klakkeloos de swf ript en gaat gebruiken ;) de sources liggen hier immers toch.

ik wil niet het werk afsnoepen van de andere, prijs gaat democratisch ergens tussen die van lazylegs en baroba liggen en beiden krijgen hun piesofdepai van mij als je deze van mij kiest.

je ziet maar welk hetgeen je het beste past.

prijs 60,-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan