mYsT`1
Legacy Member
Ik ben op zoek naar iemand die mij het volgend logo
www.webenhost.be/temp/baan/img/logo.jpg
kan omzetten naar betere kwaliteit. Het mag een beejte 3D bevatten of iets dergelijks, zolang het maar mooier is dan dat
Als iemand geïnteresseerd is, zou hij mij eerst ook willen vermelden welke vergoeding hij hiervoor zou willen?
Bedankt,
Dennis
www.webenhost.be/temp/baan/img/logo.jpg
kan omzetten naar betere kwaliteit. Het mag een beejte 3D bevatten of iets dergelijks, zolang het maar mooier is dan dat

Als iemand geïnteresseerd is, zou hij mij eerst ook willen vermelden welke vergoeding hij hiervoor zou willen?
Bedankt,
Dennis

