GADGET
Legacy Member
Ok, het zit dus zo:
Ik ga met broer tuinbouw bedrijf oprichten. (en nog me iemand, maar doet er nu in feite weinig toe
). Maar..zoals ieder bedrijf zouden we dus ook een logo moeten hebben. En ik kan wel een beetje overweg me photoshop enzo, maar niet zo goed als velen van dit forum. En omdat het nu wel tamelijk 'in orde' moet zijn ga ik me eens tot julie richten 
De naam zou ' Quercus tuinen ' zijn. Quercus is de latijnse naam voor 'eik' (den boom dus e
) dus hadden we graag wel iets gehad met eikennboom of blad ofzo. Een eikenblad lijkt mij wel tamelijk herkenbaar dacht ik, maar dat is aan julie. Ik ga niet teveel beperkingen geven.
de benaming bvba zou er ook bij moeten.
En dan een 'lijstje' van de dingen die we hoofdzakelijk schikken te doen:
-onderhoud
-aanleg
-bestrating
-vijvers
Dus in feite is het ni echt een logo, maar eerder reclame ? Zal ook op de camionet komen. Mssch op de facturen
D) zonder het 'lijstje' ? alhoewel..
In de kleuren ben je ook nog tamelijk vrij, maar wel rek houdend dat het dus tuinbouw is. groen-beige-bruin-.. zijn al zeker kleuren waar ge niets mee kunt misdoen. (paars ofzo lijkt mij bv minder geschikt)
Er wordt maximum 1 ontwerp gekozen. (indien er niets geschikt uitkomt, ga ik ook niet iemand kiezen om toch maar een 'winnaar' te hebben. )
Is zowat het eerste dat mij te binnen schiet... ow, beloning
30€ ? is moeilijk om er prijs op te plakken. Is dat genoeg of is dat te weinig om er moeite voor te doen
Ik vond de stijl van mista voor dat unicorn logo persoonlijk wel zeer geslaagd. gewoon strak maar duidelijk.
allesinds al erg bedankt aan degene die een poging wagen
Ik ga met broer tuinbouw bedrijf oprichten. (en nog me iemand, maar doet er nu in feite weinig toe
). Maar..zoals ieder bedrijf zouden we dus ook een logo moeten hebben. En ik kan wel een beetje overweg me photoshop enzo, maar niet zo goed als velen van dit forum. En omdat het nu wel tamelijk 'in orde' moet zijn ga ik me eens tot julie richten 
De naam zou ' Quercus tuinen ' zijn. Quercus is de latijnse naam voor 'eik' (den boom dus e
) dus hadden we graag wel iets gehad met eikennboom of blad ofzo. Een eikenblad lijkt mij wel tamelijk herkenbaar dacht ik, maar dat is aan julie. Ik ga niet teveel beperkingen geven.de benaming bvba zou er ook bij moeten.
En dan een 'lijstje' van de dingen die we hoofdzakelijk schikken te doen:
-onderhoud
-aanleg
-bestrating
-vijvers
Dus in feite is het ni echt een logo, maar eerder reclame ? Zal ook op de camionet komen. Mssch op de facturen
D) zonder het 'lijstje' ? alhoewel..In de kleuren ben je ook nog tamelijk vrij, maar wel rek houdend dat het dus tuinbouw is. groen-beige-bruin-.. zijn al zeker kleuren waar ge niets mee kunt misdoen. (paars ofzo lijkt mij bv minder geschikt)
Er wordt maximum 1 ontwerp gekozen. (indien er niets geschikt uitkomt, ga ik ook niet iemand kiezen om toch maar een 'winnaar' te hebben. )
Is zowat het eerste dat mij te binnen schiet... ow, beloning
30€ ? is moeilijk om er prijs op te plakken. Is dat genoeg of is dat te weinig om er moeite voor te doen
Ik vond de stijl van mista voor dat unicorn logo persoonlijk wel zeer geslaagd. gewoon strak maar duidelijk.
allesinds al erg bedankt aan degene die een poging wagen

