Archief - JOB: logo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

David Van Geert

Legacy Member
Ja, mannen, heb op een saaie avond eens dat spelleke hier gelezen...
Die Gadget mag eens uit zijn schulp komen met de winnaar van die logo's he!
We zijn bijna november...dat duurt hier echt wel ferm lang! :(

komaan Gadget..."Ik werk overdag"...wat voor een excuus is dat nu voor die kerels hier zo lang te doen wachten? :sop: Ik heb hier ook al eens een opdracht gegeven, en eerlijk de winnaars betaald. jaja, winnaarS!!Om de twee dagen zorgde ik er wel voor dat ze hier op de hoogte werden gehouden. Dat duurt welgeteld enkele minuten, terwijl de microgolf opstaat is dat dus zo geklonken!

Als je zo je klanten zal laten wachten vrees ik dat je je camionet voor andere doeleinden zult mogen gebruiken...

gegroet

GADGET

Legacy Member
oke, sorry voor de ietwat late reply.
Maar laatste tijd wat druk eghad met andere zaken te regelen :$

We vergaten altijd logo te kiezen. Maar het is dus gekozen :p

Erinyes heeft de voorkeur gekregen (waren het uiteindelijk allemaal wel eens dat dit een zeer mooi logo is.) Als er iemand is die vindt dat dit niet klopt ofzo, mag het altijd gezegd worden.. Maar wij vinden het dus het beste logo.

Ik zal Erinyes PM'en voor verdere afhandeling.

Aan iedereen die heeft meegedaan allesinds al heel erg bedankt, ook al is het volgens sommigen dus geweest om te profiteren :/ nuja.. was dus zeker nooit zo bedoeld.


Erinyes zei:
quercuslogo6eo.jpg

GADGET

Legacy Member
David Van Geert zei:
Ja, mannen, heb op een saaie avond eens dat spelleke hier gelezen...
Die Gadget mag eens uit zijn schulp komen met de winnaar van die logo's he!
We zijn bijna november...dat duurt hier echt wel ferm lang! :(

komaan Gadget..."Ik werk overdag"...wat voor een excuus is dat nu voor die kerels hier zo lang te doen wachten? :sop: Ik heb hier ook al eens een opdracht gegeven, en eerlijk de winnaars betaald. jaja, winnaarS!!Om de twee dagen zorgde ik er wel voor dat ze hier op de hoogte werden gehouden. Dat duurt welgeteld enkele minuten, terwijl de microgolf opstaat is dat dus zo geklonken!

Als je zo je klanten zal laten wachten vrees ik dat je je camionet voor andere doeleinden zult mogen gebruiken...

gegroet

Ik heb dan ook nergens gezet dat ik tegen een bepaalde datum effectief een winnaar zal aanduiden.

En wat ik met mijn camionet zal doen zal ik zelf wel uitmaken.
Als we met 3 mensen moeten kiezen (aangezien we met 3 dat oprichten) en alle 3 werken overdag/weekend, is het nog niet zo vanzelfsprekend dat we eens alledrie rustig tijd hebben om logo te kiezen.

blaZe

Legacy Member
proficiat, mijn voorkeur was anders maar dit is zeker geen slechtere keuze.

ps: ik hoop dat jullie met je 3'n snellere keuze's maakt over soorten gereedschappen etc. - zou anders nog een hele poos kunnen duren voor het van start gaat :D

GADGET

Legacy Member
blaZe zei:
proficiat, mijn voorkeur was anders maar dit is zeker geen slechtere keuze.

ps: ik hoop dat jullie met je 3'n snellere keuze's maakt over soorten gereedschappen etc. - zou anders nog een hele poos kunnen duren voor het van start gaat :D

is allemaal al gebeurt, niet mee inzitten..

Het zal hier waarschijnlijk weer minderwaardig ofzo overkomen voor julie, maar dat logo is gewoon even opzij geschoven door de andere dingen. Waarmee ik dus NIET wil zeggen dat het niet belangrijk genoeg is, want dat is het zeker wel. Maar er zijn nu eenmaal dringerder dingen die wel moeten tegen een bep datum (financieel plan, raming, machines, loods,..).

Over de keuze.. tjah, is gewoon een kwestie van smaak zeker ?
Vind dat boompje wel stijlvol en strak overkomen. die bruin/groene combinatie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan