Point is, dat "ontwerpen" nog altijd precies wordt gezien alsof iedereen
die'n pc heeft staan, dat kan... en in wezen is dat ook zo, progske downloaden en hupla
we zijn op weg en kunnen hier en daar wat centjes verdienen...
dat je dat nog door de vingers kunt zien af en toe doordat
er iets kleins wordt ontworpen voor'n fuifje of voor'n bandje, ça va.
MAAR wat sommigen ni willen begrijpen is dat er een groot verschil is
tussen mensen die'n posterke willen voor'n vereniging of fuif ofzo, en
iemand die'n logo wil voor zijn of haar bedrijf.
Iedereen moet investeren als ie serieus met'n beroep wilt bezig zijn,
of dat nu'n bakker is, een tuinaanleg bedrijfje, of grafisch vormgever.
Sure 't is plezant voor de mensen die ermee bezig zijn hobbygewijs etc.
want ze hebben een "doel" en krijgen wat zakgeld én 't is een oefening.
maar wa ge niet moogt vergeten is dat een logo'ken of posterken of
whatever later heel wat meer gaat kosten, en dat eigenlijk dat logo'ken
wat de mensen hier maken, in wezen die 30 euro x minstens 100 waard is.
(zeker voor zo'n bedrijf)
Dat iemand een paar miljoen heeft geinvesteerd heeft in vanalles
en nog wat voor het bedrijf, akkoord, maar je vraagt hier
wel'n logo voor een appel en een ei, dat op alles zowat gaan prijken
wat je bedrijf aanbelangt (auto, briefpapier, factuur , noem maar op...)
Just my 2 cents...
m'n stem gaat naar Erinyes (dat tweede logoken)
veur de rest even goei vriendjes zenne
PS: kzie da niet als bedreiging ofzo, want heb hier ook al es
meegedaan aan'n logo.