Archief - JOB: White Night

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BerT

Legacy Member
Beste,
Zoals beloofd:

Ik zal het gehele verloop van de "wedstrijd" even kort en bondig uitleggen.
Concept is White Night party op 31 Maart in chalet kapelle op den bos.
Dresscode is black and white. Zouden graag Professioneel ogend affiche,flyer en kaart hebben. Ik weet dat dit veel gevraagd is.
Maar we hebben maar budget van 30€. Dus het winnend ontwerp verdiend 30€.

Als dit voor jou te weinig is, reageer hier dan niet op. Ik zal het eerder moeten hebben van de hobbyisten denk ik.

Als er nog info nodig is. Vraag gerust !

Bert


*edit*
affiches A3 (420-297mm) recto quadri digitaal op 120g:
flyers A6 recto quadri digitaal op 160g
toegangskaarten 68X148mm recto quadri digitaal op 250g

Info die erop moet:
Graag op achterkant flyer, Plannetje van waar de lokatie.
Dj lineup/Ruimtevoorzien voor sponsors/Lokatie/Discobar/DressCode/De titel

carhartt^-

Legacy Member
wat zijn de afmetingen van de flyer?
Moet het in kleur zijn? Welke DJ's zijn er? hoeveel geld wordt er gevraagd voor binnen te mogen?
Alle info die nodig is voor de party moet je wel geven, zodat die op de flyer kan
(eventuele sponsors?)

BerT

Legacy Member
Het is discobar battle of sounds
Sponsors moeten er later nog aan toegevoegd kunnen worden. Dus moet ruimte voor voorzien worden.

Chalet kapelle op den bos / 31 Maart / Doors 22u / Dresscode black and white. / Op de achterkant van de kaarten of flyers gingen we kaartje laten drukken maar dat kunnen we zelf wel fixen :)

Affiche is A3/ Flyers : Beetje standaard ( heb niet echt id)/ kaarten 68*148 mm

Nog vragen ?

BerT

Legacy Member
Thema...White night... Gewoon hedendaagse muziek. Jump/trance/Techno/Commercial/Beetje RnB

Wit en zwart mogen wel beetje overheersen. Want dresscode is wit en zwart en het heet White night ...

BerT

Legacy Member
Goh dat is er niet denk ik. Maar als je wil kan ik volgend weekend wel een gaan trekken of iemand een laten trekken ?

Maar het Chalet is echt niet zo fraai hoor. Is een voetbalkantine, daarom zou ik echt geen foto gebruiken. Weet ook niet goed wat je van plan was :)

BerT

Legacy Member
Nee :)

Wat meer specifieke info

affiches A3 (420-297mm) recto quadri digitaal op 120g:
flyers A6 recto quadri digitaal op 160g
toegangskaarten 68X148mm recto quadri digitaal op 250g

BerT

Legacy Member
Gezien de weinig respons betaal ik nog 5€ uit eigen zak.
Dus prijs wordt 35€, is niet veel maar hoop toch op wat reactie.

Besef ook dat mijn thread niet echt overzichtelijk is maar ben nu eenmaal niet echt ordelijk iemand. Mede door tijdgebrek.
Tot zover de offtopic

DJ_Trash

Legacy Member
Is in de buurt (willebroek) maar heb voor donderdag geen tijd.
Als ik donderdag overdag 1 maak, ben ik dan nog op tijd om "deel te nemen"?

Ik stel ook nen deal voor; ik toon U ewa van mijn werk en als ge da goe vindt kunde mij affiche late maken. ik laat voorontwerp zien. Als gij het goedkeurt gaan we door met de deal en doe ik het voor 20 euro ipv 35.Keurde het af; kunde de deal daar stopzetten, no single € lost.

Dit in ruil voor de garantie da ge bij mijn ontwerp blijft en ik int klein een url'ke mag vermelden.
(naar een invulformke online, no illegal/shitty content or sh*t like that)

If you don't accept the terms, bennek nog evenzeer bereid deel te nemen aan de wedstrijd.

BerT

Legacy Member
Als u ontwerp het beste van de hoop is dan natuurlijk dat ik u terms accept.
Eveneens krijgt u dan vrijkaart(en).

Tijd begin wel te drukken want zonder ontwerp kunnen we niet naar drukker gaan of beginnen met promo.

U condities zijn zeer vriendelijk en natuurlijk zullen we daarmee akkoord gaan, als u werk ons aanstaat. Maar tijd staat niet aan onze kant.

Ik doe nog eens 5€ op de prijs uit eigen zak.

40€ Dit louter omdat ik weet wat voor werk erachter steekt. Maar begrijp ook dat ik niet alles uit eigenzak kan betalen.

Greetz
bert

[AS] Vertigo BE

Legacy Member
Beste,

Ik ben ook geïnteresseerd in het maken van het ontwerp.

Ik kan het voorontwerp woensdag reeds inleveren.

Vriendelijke Groeten,

BerT

Legacy Member
Zoveel te beter :)

Laat me even alles nog eens resumeren. We zoeken modern ontwerp.
White night , dress code: Black and white.
Stijlvol, thema dat past bij ons concept. Muziekstijl is jump/techno/commercial/.... Kortom hedendaagse fuifmuziek.

Simpel maar artistiek.


Jullie weten het beter als ik natuurlijk. Maar wou even alles nog is bij elkaar zetten omdat ik nogal chaotisch aan deze thread ben begonnen :)

Veel succes !
Bertieboy

DJ_Trash

Legacy Member
Bert wrote: Als u ontwerp het beste van de hoop is dan natuurlijk dat ik u terms accept.Eveneens krijgt u dan vrijkaart(en).


ja ofwel gade me mij in zee na voorontwerp; ofwel ga ik ook voor de 40 euro
maar ik ga ni deelnemen aan de wedstrijd voor 20 als andere 40 krijgen :p

Tygerke

Legacy Member
Ik ga ook mijn kans wagen :D

Van info staat er mss niet alles op, maar ge moet het dan maar zeggen wat er nog op moet he ;)
Affiche.png

Witte ruimte vanonder voor de sponsors :)

Als mijn ontwerp gekozen wordt, zou ik graag de affiche, flyer en een inkomkaart krijgen van mijn ontwerpen :) (en natuurlijk ook de beloning :D)
Ik weet niet of ik kans maak, ik ben nog niet zoveel ervaring met affiches maken.
Dusja :D

BerT

Legacy Member
Beste uw ontwerp lijkt mij niet echt wat ik zoek. Zelfs niet in de goeie richting .

@DJ trash : Als uw voorontwerp mij aanstaat en ik er toekomst inzie, spreekt het voor zich :)

dresse

Legacy Member
affiche.jpg


kging eigenlijk slapen ma had ineens id'tje voor u affiche :)
ff 5min liggen painten in photoshop om u een id te geven van concept... moet maar zeggen of het u aanstaat en ofk het moet verder uitwerken ofzo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan