Wat me direct opviel is dat het contentgedeelte eigenlijk redelijk verwarrend geconstrueerd is. Je legt enkel nadruk op dingen door bold te gebruiken maar iets stoort me zo hard dat ik niet aan de tekst kan beginnen lezen. Kan ook wel aan het feit liggen dat het zondag is, een dag waarop ik alles dubbel zie (letterlijk).
Het groen van de titel en 'here' is misschien ook wat te licht. Pas trouwens op met je aa. Zoals je bovenaan die gecentreerde tekst ge'aa'd hebt is ze redelijk onleesbaar.
Bovenaan rechts zit blijkbaar ook een musicplayer? Ga je moeilijk fatsoenlijk werkend krijgen op een html-site.
Ik vind het zo vreemd dat je eigenlijk zo een site start die je doet overkomen als echt bedrijf terwijl jij, zowel als de meeste anderen hier trouwens, toch ook maar gewoon 'in het zwart werkt'? Of wil je daar misschien verandering in brengen?
(Die tekst wat je nu geschreven hebt veranderen.
)