Archief - LAYOUT: Dj website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Noizz.be

Legacy Member
Gegroet,

Gelieve even mijn design te beoordelen.
Hij is nog niet volledig af maar dit is toch wel de hoofdidee.

Layout

Mvg
Bart Claessens

Vintage Hifi

Legacy Member
Scanlines zijn zooo '90's. :p
Het is allemaal een beetje te obviously Photoshop, weetwel... Scanlines, drop shadow, emboss, ... subtieler zijn is the key :)

Kleurenschema en typografie is ook niet écht wat het moet zijn, eerlijk gezegd. En het ziet er niet echt uit als een 'site', het hangt weinig samen, tbh :)

Noizz.be

Legacy Member
yeps, toen ik scanlines aant tekenen was dacht ik da ook wel ze, ma tzou eigenlijk wa moeten aanspreken vanuit de ogen van "het grote publiek" laat ons zeggen.

Kzen gene leetzor in photoshop maar shadow en emboss wordt wel op meerdere websites gebruikt ;)

Samenhang? zie niet goed in waarom het niet zou samen hangen :p

Bart

Da Turtle

Legacy Member
het eerste wat ik dacht is: "er mist iets rechts en onderaan". als je tekst in een kaderke komt zal da wel opgelost zijn. de navigatie valt wat weinig op, met dat "roze/rood" links zou je denken dat daar de navigatie is en ga je niet vanzelf gaan zoeken. Mss ook iets van dat roze in je navigatie steken.

Da Turtle

Legacy Member
tis beter nu, hoewel ik vind da de eerste letter nu te veel leesbaar is tov de andere :). Mss 't zelfde kleur als je pijltjes gebruiken voor de rest van de navigatietekst.

Vintage Hifi

Legacy Member
Eensch met Da Turtle. Beter inderdaad, maar ik mis nog steeds een deel van de layout precies :)

dahousecatfelix

Legacy Member
klik (sorry voor de slechte kwaliteit :p)

ps: untitled document is niet echt de perfecte naam voor een website ;)

Noizz.be

Legacy Member
nene, ik gewoon rap een pagina'tje voor design op te zetten :) als ik enkel de jpg laat zien hebt ge van die vieze witte randen errond ;)

Noizz.be

Legacy Member
dahousecatfelix zei:
klik (sorry voor de slechte kwaliteit :p)

ps: untitled document is niet echt de perfecte naam voor een website ;)

:applause: merci maar ik kan da keihard ni lezen (daar int rood)

balkske bovenaan rechts daar zou het logo in moeten komen, maar da moet ik nog tekenen.

Merci voor de reacties
Bart

dahousecatfelix

Legacy Member
linkse rode is dat je de scanlines beter zou weglaten.
rechtse rode is dat die 1ne letter precies een andere kleur heeft dan de anderen.
K'had het met paint gemaakt en bij het opslaan als jpg heeft paint het een beetje verneukt :p

_ShaDoW

Legacy Member
Noizz.be zei:
:naughty: geen strakke pixelated website for me man ;)

Liever een beginner photoshop website in plaats van een strakke website?

Je kan vele mooiere effecten krijgen zonder al die troep dat gewoon "Me krug, me use Photoshop!" uitstraalt. :)

Als je nu eens bijvoorbeeld al de bevel & emboss effecten weglaat, en een globale schaduw achter elk vakje zet. Zeer licht, en dus globaal (zodat de schaduw uitvloeit langs boven, onder, links en rechts, niet alleen onder en rechts). Want nu krijg je gewoon een zeer sterk contrast op vele plaatsen waardoor het vieze zwarte vlekken worden IMO.

Alsook, je .l van live sets heeft een andere kleur toon dan de andere menu titels.

Wat je misschien ook nog kan doen om de layout wat in evenwicht te brengen is een klein zacht bandje zetten helemaal onderaan waar je een copyright of mail adres kan plaatsen.

Veel geluk!

Noizz.be

Legacy Member
_ShaDoW zei:
Liever een beginner photoshop website in plaats van een strakke website?

Je kan vele mooiere effecten krijgen zonder al die troep dat gewoon "Me krug, me use Photoshop!" uitstraalt. :)

http://www.noizz.be/ad-02.jpg

Alstublief :ironic:

Gelieve u volledig te laten gaan bij de beoordeling.
Cirkel Links komt het logo van Arcko Drazen, maar daar moet ik nog een vector shape voor tekenen.

Mvg
Bart Claessens

Thorens

Legacy Member
Sorry maar het straalt nog steeds Photoshop uit en dan meer specifiek de tutorial sectie van elke Photoshop-site. Wires, glimmend metaal, knopjes, ...

Het is ook helemaal geen handige site, want de content zit in een klein hoekje gedrongen. En daarenboven is de link met DJ's nu totaal verdwenen.

orez

Legacy Member
Vicelord zei:
lol ik vind beide sites nice. Niet luisteren naar al die memmers hier die zitten te zagen over photoshop effecten. Als het nice oogt. who give a shit? Zeker uw IPOD achtige layout is zeer nice. :applause:

JIJ vindt die site mooi, jij als enigste tussen al deze mensen? Zeg mij eens, hoeveel ervaring dat jij hebt in webdesign, en mss ook je leeftijd.

Als er 10000 bezoekers mijn site bezoeken en iedereen vind hem lelijk behalve jij, dan zou ik enkel naar jou moeten luisteren? Deze reacties lokken flames uit, en horen niet thuis op een SITECHECK forum, iedereen geeft hier een mooie constructieve mening, behalve jij. Als we zouden reageren als jij, dan hoeft er voor mij geen site-check meer te zijn.

@ topicstarter, als je blijft de commentaren weigeren, en steevast blijft geloven in die idd lelijke bevel & emboss, en toch je eigen zin blijft doen, heeft het idd ook geen nut om hier een topic te starten.

Ik lees je reactie wel hier.
@ Vicelord > Reactie verwijderd & warning.

Ik verwacht van andere personen dan ook geen reacties meer op Vicelord zijn uiting, anders zie ik dit als offtopic, en worden er usernote's uitgedeeld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan