Archief - LAYOUT: Dj website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Da Turtle

Legacy Member
Het gaat niet echt over lelijk, het oogt wel mooi, maar het straalt gewoon tutorial uit. Ooit was dit waarschijnlijk in (als da effect nieuw was ofzo, kheb der geen gedacht van). Daarna wil natuurlijk iedereen weten hoe dat werkt en opeens heeft iedereen 't zelfde, is het niet meer origineel en ondertussen zijn er al verschillende tutorials over hoe je zoiets maakt. Met andere woorden, van originaliteit is hier niet veel te zien, wat niet wil zeggen dat het per see lelijk is, maar het is gewoon "passé" en onhandig.

als je dit wilt behouden:
- de drop shadow is nogal verkeerd en lelijk aan de uitersten van je content box links.
- leg de kabels wat strakker, nu valt het op da je gewoon zo een "willekeurige lijn" gepakt ebt om je kabel langs te leggen.
- probeer eerder gradients te gebruiken om je 3D effect te krijgen, of toch teminst iets anders dan "bevel and emboss".

Arcko_Drazen

Legacy Member
ru`orez zei:
@ topicstarter, als je blijft de commentaren weigeren, en steevast blijft geloven in die idd lelijke bevel & emboss, en toch je eigen zin blijft doen, heeft het idd ook geen nut om hier een topic te starten.

1. ik heb het recht om commentaren te weigeren.
2. ik heb deze topic gestart op aanvraag van iemand anders. Ging het hier zowieso toch niet plaatsen wegens bepaalde redenen.

Groeten
Arcko D

Da Turtle

Legacy Member
Arcko_Drazen zei:
ik heb deze topic gestart op aanvraag van iemand anders. Ging het hier zowieso toch niet plaatsen wegens bepaalde redenen.
Waarom doet die persoon dat dan zelf niet? geen toegang tot internet ofzo? En als je 't toch nie gaat veranderen, heeft het geen zin dat et hier komt.

Arcko_Drazen

Legacy Member
Da Turtle zei:
Waarom doet die persoon dat dan zelf niet? geen toegang tot internet ofzo? En als je 't toch nie gaat veranderen, heeft het geen zin dat et hier komt.

Die persoon zit hier ook om website te beoordelen en wou dat ik MIJN site hier zette en liet becommentariëren.

orez

Legacy Member
Arcko_Drazen zei:
1. ik heb het recht om commentaren te weigeren.
2. ik heb deze topic gestart op aanvraag van iemand anders. Ging het hier zowieso toch niet plaatsen wegens bepaalde redenen.

Groeten
Arcko D

1. Jij hebt dat recht ja, maar dan hoort u topic hier niet thuis.
2. Als je het hier toch niet ging plaatsen, waarom doe je het uiteindelijk wel? Je krijgt terechte, tot heel terechte commentaar, dan is het raadzaam om ze ook te volgen.
3. Ruik ik hier een dubbelaccount?
4. Topic closed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan