Archief - LAYOUT: Flash Yoni-Web

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NeoNeke

Legacy Member
vind het niet echt geslaagde opzet, denk dat het meer flash is omwille van show-off flash te gebruiken.

Vind alles veel te traag gaan eer ik daadwerkelijke info kan lezen. Hoe ik naar een ander stuk ga duurt ook veel te lang, klikken om terug te gaan vanwaar je kwam om dan iets anders te kiezen is nooit de beste oplossing...

Het design vind ik fris, maar is niet om te zeggen goed, de fluo-kleuren word ik stillaan ook wat gewend.

SyRuS.be

Legacy Member
lol idd info een futiliteit? Leesbaarder zal enkel kunnen door een betere kleur :(

Alles ga ik proberen sneller maken, gebruiksvriendelijker (geen back buttons!!! :p), en minder show-off maar mooier in zn simpliciteit...

Er worden tegenwoordig heeeel wat flashy kleuren gebruikt daarom dat ik dit gebruik... Zijn geen flashy kleuren, gewoon de basic (alle kleuren).

Zero Grav

Legacy Member
Foew, het ziet er mooi uit maar totaal niet gebruiksvriendelijk.

Overal wat zitten klikken voor ik de navigatie doorhad. Ook wat zitten slepen. Ik meende gewoone en jpeg voor mij te hebben eerlijk gezegd. (Maja, een right click zegt al veel)

De delen van de cirkel die je gebruikt voor de navigatie zijn zelfs niet of bitter slecht zichtbaar!
Net als Just web, no crap, daar heb'k ferm op moeten staren.

De site in het geheel is niet alleen slecht zichtbaar maar gewoon veel te weinig uitgewerkt. Er zitten wat kleine streepjes in her en der maar dat is het ook.

De animatie vind ik dan wel weer mooi verzorgd. Die van het laden enzo dan.

Maar toch, in het geheel is de site niet veel waard. Ook de leesbaarheid is slecht, gebruik grote tekst met hoge spatiëring horizontaal & verticaal.

SyRuS.be

Legacy Member
ik zal alvast de goede dingen opnemen, dat mn animaties wat beter zijn... Op gebied van leesbaarheid yah, prob wel gelijk i guess...

maar help me dan en geef ook tips want de ene zegt gebruik pixelfonts in C.8 en iemand anders zegt dat er grotere tekst moet komen, confusing...

ik denk dat ik met een schone lei eens opnieuw probeer en enkele elementen hou... In ieder geval een heeeel leerrijke les geweest in flash! Je moet ergens beginnen eh :crazy:

Vintage Hifi

Legacy Member
Ik zou de ideeën nemen die je hier hebt gekregen en opnieuw beginnen met een aangenamer kleurenpallet. Je animaties zijn stukken beter al en het ziet er ook al beter uit, maar je beperkt jezelf momenteel door het idee/ de kleuren. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan